Zijn jullie blij met jullie haar?

Zijn jullie blij met je haar? Gewoon ff een vraagje, want het lijkt alsof iedereen blij is met zn haar, behalve ik… xxx

XX

Ik ben heel blij met mijn haar, het komt al weer tot mijn navel. Er moeten wel wat puntjes af maar verder vind ik het mooi (:

Je hoeft niet 100 topics te openen.

Ik wel!

nope.

Hoe bedoel je?

Ik mag eigenlijk niet klagen want ik heb best dik haar. En het is weer mooi lang.
Alleen is mijn probleem dat ik het iedere dag of tenminste zeker na het wassen moet stijlen. Anders heb ik echt een pluiskop.

Ik heb geen idee hoe ik mijn haren weer mooi kan krijgen zonder het iedere dag te beschadigen met de stijltang.

nee

Jahoor, het had erger gekund en ik hoor er nooit andere mensen over klagen. Dus het zal wel goed zitten.

Jawel maar mag langer

Ja, het is mooi dun, blond en lang!

Niet echt, het is veel te steil en fijn naar mijn mening. Het is zo slap en volumeloos :l soms zit het heel leuk, maar vaak ook niet

Normaal wel, maar de afgelopen 2 jaar niet meer. Heb het grandioos verziekt door het vaak te verven ineens, te bleken, vervolgens weer te verven, te ontkleuren enz. Tot op de dag van vandaag ben ik nog steeds bezig steeds een stukje ‘dood’ eraf te knippen. Had haar tot mijn stuitje, droog was het van nature steil. Met vocht erbij begon het te pijpenkrullen. Heb het nu net tot mijn schouders en is nog steeds verziekt. :rage:

nee, opzich lekker veel volume en mooie dikte.
maar ik heb zulke rare krullen, en de binnenste laag is zoóó droog.

Nop, allesbehalve. Het ligt nooit goed als ik het los doe, het hangt altijd voor mijn ogen. Enkel als ik mijn haar op een staart doe valt het nog mee. Ook is mijn haar echt vlug vettig en heb ik vaak last van roos. Dus nee, niet echt tevreden.

eigenlijk wel!
alleen het pluist snel en dat haat ik echt… :bored: :bored:

Ik ben heel blij met mijn haar! krijg er ook veel complimentjes over :slightly_smiling_face:

Ja, vooral sinds ik het iets over mijn schouders heb. Het is dik, stijl en sinds het korter is zit er prima volume in. Ook groeit het snel, dus duurt het niet lang voor het weer aangegroeid is.