Zijn jullie blij als vrijgezel?

Ik ben lange tijd blij geweest dat ik eindelijk vrijgezel was, vooral door de ruzies binnen de relatie. Ik heb nu 7 maanden geen vriendje gehad en ik begin het te missen. En jullie? :slightly_smiling_face:

Blij.

Ik ben niet vrijgezel :'D

lang leve single zijn :beer:

Ik heb 3 maanden wat met iemand gehad maar dat stelde niets voor. Eigenlijk ben ik dus al 19 jaar vrijgezel en ik ben het nu wel zat.
Ik verdien ook iemand.

Nee.

Gelukkig ben ik het ook niet. Hihihi.

Ik vind het énorm moeilijk om iemand te vinden die helemaal bij je past en daar loopt het altijd fout.

Ik ben heel gelukkig zonder een vriend. Ik heb er ook echt geen behoefte aan, ookal zou het wel leuk kunnen zijn.

Heb nooit een vriendje gehad. Opzich niet erg, wat je nooit hebt gehad kun je ook niet missen. Maar ik zou het momenteel graag willen… Gewoon omdat ik dan misschien een vriendin begrijp… Die me sinds ze een vriendje heeft laat vallen… En omdat ik dan de tijd die ik overhoud omdat ik vroeger altijd samen met haar besteedde weer wat kan opvullen met iets leuks…

Soms mis ik het wel ja… het idee dat er iemand is die jou ‘zijn vriendin’ noemt, iemand die er voor je is.

Ik heb al een lange tijd geen relatie gehad en al een paar maanden niet gedate… En ik moet zeggen dat ik het nu wel mis ja!

Vrijgezel, and i love it.

Ik vind het niet erg, maar een vriendje, die je zelf hélémaal te gek vindt, is nooit verkeerd.
Maar zo heb ik ook genoeg te doen & lol etc.

ik mis het ook ja.
als je weet hoe het is geweest om een vriend te hebben ga je het toch wel missen…
het nerveuse in het begin, verliefdheid, gewoon bij hem zijn, knuffelen ect…

maarja,
ik vrees dat ik nog wel lang vrijgezel blijf…

Ja opzich wel, ik vind het fijn dat ik nu kan doen en laten wat ik wil, ik hoef geen rekening te houden met een vriendje. Maar aan de andere kant ben ik heel erg verliefd en zou ik dus liever wel een relatie hebben, met hem. :grinning:

Ik heb nog nooit een relatie gehad en wil dat nu ook weleens meemaken. Dus nee, ik ben niet blij.

ik mis de liefde wel maar ik heb er veder geen problemen mee.

ik vind het idee van een relatie soms wat eng zeg maar, en dan vind ik het ‘veiliger’ om single te zijn.

maar ik begin het ook wel te missen nu eigenlijk… maarja, er zijn wel heel wat jongens die mij leuk vinden/hebben gevonden maar die vond ik niet echt bij me passen. Ik vind het allemaal nog eng.