Zijn jullie bang om herkend te worden?

Zijn jullie nooit bang om herkend te worden om Girlscene? En dat die persoon dan ook alle genante en persoonlijke dingen over jou kan nalezen, bijvoorbeeld die in het seks subforum zijn gepost?

En wat doen jullie als jullie iemand (die je redelijk kent, van school bijvoorbeeld) ineens herkent op het forum? Ga je dan al haar posts nalezen in de hoop iets ‘persoonlijks’ tegen te komen?

Sorry ik kan mijn gedachten op dit tijdstip niet meer zo goed verwoorden.

Ohja en dan doel ik vooral op meiden die hier foto’s van zichzelf posten.

Ik niet eigenlijk. Weet niet waarom, ik ben me er wel van bewust dat je op 't internet nooit anoniem bent, maar ik maak me er niet al te druk om eigenlijk.

Ja, daarom post ik nooit persoonlijke informatie en als ik iemand ken ben ik wel benieuwd op wat voor topics ze zich bevind maar om nou alles na te gaan lezen gaat wel erg ver.

neuh ik zeg hier toch niks persoonlijks. En als je iets persoonlijks kwijt wil moet je dat anoniem doen.

ik ben er op de harde manier achter gekomen dat dit allemaal openbaar is.
ik heb er van geleerd en bent voorzichtiger dan toen.

nee, ik schaam me nergens voor (is soms wel fijn,soms niet) dus ik post gewoon alles, ook foto’s en ik post ook persoonlijke dingen. t maakt mij niet zoveel uit haha

Sinds ik in ‘t echt gezeik heb gehad door berichten die ik hier had gepost en iemand me ging opzoeken post ik niks meer wat kut kan uitpakken in het echt :’) En ik heb alle vroegere berichten met persoonlijke dingen allemaal verwijderd. Nu maakt het me niet meer uit of iemand me herkent hier.

Ik kom hier nooit een bekend iemand tegen, maar mocht ik die tegenkomen, dan zou ik wel ff haar berichten gaan bekijken ja :’)

Naja, het is niet zo dat ik hier persoonlijke informatie deel met vreemden terwijl mensen die ik in het echt ken deze info niet weten. Dus nee, niet echt eigenlijk. Als ik al herkend word dan zal die persoon niet echt schokkende dingen over mijn leven te weten komen ofzo haha.

Sowieso lijkt het me vrij sterk dat iemand me zou herkennen, mijn voornaam is mijn gebruikersnaam but that’s it, er staan verder geen foto’s van mij ergens op het forum ofzo haha.

Ik post hier niet echt iets over mezelfin het seksforum om die reden.
De rest van mijn personal info is zo oninteressant dat iedereen dat wel mag weten haha. Al zou ik het niet tof vinden als iemand mij ineens herkent ofzo…

Ja en ik herken een paar meiden die uit mijn buurt komen, en soms kijk ik wel eens wat ze schrijven. Niet dat ik dat dan onthoud ofzeuh.

Nee hoor. Ik post sowieso geen dingen op internet die niemand mag weten, dus ja. En anders, pech? Maar het zal wel meevallen. De meeste meiden hier zijn ook een stuk jonger dan ik met mijn 24 en ik ga niet echt met veel jongere meiden om, dus dat herkennen zal wel loslopen.

Nee, want alles wat ik hier post is niet enorm beschamend. Want anders zou ik het hier ook niet neer zetten.
En ik ben nog wel een beetje anoniem. Ik post expres geen foto’s van mezelf, maar goed, er zijn wel genoeg mensen die mijn naam weten maar woonplaats zet ik hier ook niet neer, alleen provincie. :’)

Ja, ik wel. Ik zou echt niet willen dat iemnand me herkent, puur omdat ik redelijk persoonlijke dingen post, maar daarvoor ben ik hier ook. Girlscene is voor mij een plek om dingen en problemen te delen zonder door bekenden veroordeeld te worden. Mensen in mijn omgeveing hoeven niet alles te weten, maar af en toe moet ik mijn dingen wel kwijt.

Jup, daar ben ik eigenlijk sowieso wel bang voor op fora. Daarom plaats ik ook nooit al teveel persoonlijks.

Er was ooit iemand die me wilde slaan omdat ik een foto van haar hier had gepost, had ik via via gehoord maar nooit iets gehoord van haar zelf :grinning_face_with_smiling_eyes:
Neuh, maakt me allemaal weinig uit.

Ja, af en toe wel.

Het maakt mij niet zoveel uit. Ik heb toch nu eigenlijk geen mensen die het iets boeit wat ik hier neerzet en dat is niet zoveel. 1x een positieve reactie gehad op een topic waar ik veel zat van een oud klasgenootje, maar that’s it.

Nope. Want ik schaam me niet voor alles wat ik hier post. Dan mogen ze nog alles afprinten en in kopietjes gaan ophangen overal, ik sta achter alles wat ik post en het blijft het internet dus ik weet dat het openbaar is. Ik vind het net leuk als mensen me herkennen vanop internet.

Ja daar ben ik wel bang voor. Of althans, bang voor, ik vind het een heel onprettig idee als ik hier een foto plaats, en iemand komt later naar me toe: “hee, ik zag je op GS” :’)
no way josé

als iemand van mijn school mij herkent ben ik zooo screwed aangezien ik hier like al mijn diepste geheimen neerzet enzo :")