Zijn jullie al eens op tv geweest?

Ik ben wel benieuwd of jullie al eens op tv zijn geweest?
Bijvoorbeeld aan audities hebben mee gedaan van een talentenshow of net opnames hebben gehad.
Of gewoon bij een lokale tv zender dat je werd geïnterviewd o.i.d. :slightly_smiling_face:

Vertel je verhaal haha

Meerdere keren, maar dan op de achtergrond :wink:. Oh en een keer op een lokale zender. Toen moest ik zwaaien met een paar vriendinnen haha

Ik een keer op in het publiek van een programma

Ja… Maar niemand zou me nu nog herkennen (gelukkig)

Ja, vaak op de achtergrond of voor kort een vraagje ofzo.

Ik heb op 5 mei concert gedanst en bij kika toen die inzameling actie gedanst dit komt omdat ik een dansopleiding doe en dan voor school verschillende stages doe.

ik ben op het jeugdjournaal geweest, verschrikkelijke beelden :hammer:

Ik stond op een foto die was ingestuurd op een lokale televisiezender.

Up :slightly_smiling_face:

Ja, op Nickelodeon, want ze kwamen bij ons op de basisschool filmen in mijn klas en ik was samen met een vriendin degene die de klas had opgegeven dus big time in beeld haha want ze gingen steeds ons dingen vragen.
Best wel erg als ik er aan terug denk.

Bij een lokale tv-zender ging over voetbal.
Ik zeg serieus, ik schaam me nog steeds elke dag

• zet ernstige juffenblik op -" Ja ik kijk alleen voetbal voor de jongens"

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:
Hier heb ik serieus om moeten lachen

:’)

Ja, mijn beste vriend deed mee aan popstars en ik keek zeg maar. God, wat was dat erg, we moesten zo overdreven onze reacties doen.

!!!

Ja, op de zender van mijn provincie, omdat ik een aantal keer heb meegedaan met Kunstbende en we steeds wonnen in onze provincie (: Oh en heel lang geleden bij Man bijt hond. Toen vroegen ze mij of ik die intro wilde doen maar kleine ik was veel te verlegen, dat durfde ik echt niet. Maar ik stond wel gewoon bij mijn ouders toen ze geïnterviewd werden.

Iets van zes jaar geleden deed ik mee met een quiz. Had toen een psp gewonnen :slightly_smiling_face:. Ook met Man bijt hond op tv gekomen en volgens mij ook als figurant bij een politieserie (ben de naam even kwijt).

Oja en in het publiek bij De Slimste Mens.

Nee maar er werd wel een keer een reactie van mij op het jeugdjournaal voorgelezen. Ik keek daar bijna nooit naar maar precies die dag wel en ik vond het helemaal fantastisch :grinning_face_with_smiling_eyes:

nee en dat hoeft ook echt niet

Ik ben meerdere keren op een lokale zender geweest (in Utrecht en waar ik woon). Nooit op landelijke tv, maar heb wel een keer met een tekening in de jippo gestaan.