ZIJN hints

hooii,
ik vraag me wel eens af wat voor hints jongens geven als ze in love zijn?
ik kan het nergens vinden met de zoekfunctie, want het is allemaal IK geen hints enzoo, maar wat geven jongens voor hints? :stuck_out_tongue:
iemand een idee? :stuck_out_tongue: volgens mij stond het een keer in de CosmoGirl… maar die ben ik kwijt <_<
xxxx

Is het niet gewoon ongeveer het zelfde als wat meisjes doen?

ik weet het niet :anguished:?
want jongens zitten toch wel wat anders in elkaar heh :stuck_out_tongue:

Vaak bij je willen zijn?
Je willen beschermen ofzo.

hij wilt hele tijd afspreken en stuurt smsjes met erin ik vind je leeuk, wat zie jer er weer goed uit vandaag dus dan is het wel duidelijk,
maar verschild denk wel weer per jongen de 1 is direct ermee ander niet

inderdaad,
hoe mooi je bent en heel de dag bij je willen zijn.
Je aanspreekt met de domste onderwerpen om maar met je te kunnen praten.
that kind of stuff.

als ie alsmaar zegt via sms’jes dat ie je leuk vindt klopt er denk ik iets niet. Vooral als ie in’t echt niet zo doet hoor. En trouwens, als een jongen echt verliefd is heeft ie daar ook niet zo veel lef voor hoor. Dan komt het meestal gewoon wat later :3

Mijn vriend gaf helemaal geen hints, daarom dacht ik dat ie mij niet leuk vond. :grimacing:

Maar in ieder geval, ik denk dat ze een beetje vriendschappelijk gaan plagen enzo, teminste dat zie je bij mij op school vooral. Een excuus om aan je te zitten enzo.

als ie vaak anar je kijkt.
hij vind je leuk, dus zal die (stiekem) avak naar je kijken en altijd naar je opzoek zijn…

ik denk dat als’ie je suuuperveel smst, het wel een teken is. (:
verder heb ik echt keine ahnung.

je op zoeken, met je ogen of echt direct door met je te praten… :slightly_smiling_face:
Pogingen doen om maar een gesprek met je aan te knopen en als hij lef heeft zal hij er voor zorgen dat je dingen met hem gaat doen… Als hij geen lef heeft dan zal dat er niet van komen xD

Jongens zijn helemaal niet zo anders als wij denken hoor :stuck_out_tongue: Ze doen praktisch hetzelfde als wij, alleen verschilt het wel per jongen, net zoals het per meisje verschilt :wink:

Idem, haha. xD

Mijn vriend ook niet, ik wist het alleen omdat zijn beste vriendin het aan me verteld had, en toen ging ik er op letten xD

niet hetzelfde als bij meisjes, mn broer vertelde pas nog dat hij bij zijn vriendin helemaal niet vaker naar haar keek, dat doen meisjes bijv wel. xD
verder weet ik eht niet

haha goed! bedankt allemaaal <3

als hij sneaky naar je kijkt in de pauze.
maar op msn heel dom doet en kortaf.
wat betekend dat?

i’m a suckerrrrr for love.

• een beetje plagen op een lieve manier.
  • ontzettend flirten/lief doen.
  • glimlachen.
  • complimentjes maken.
  • veel contact zoeken.
  • ook oogcontact (;

meer weet ik niet? ;p

ja als jij er opeens bij komt staan bij zijn vriendengroep, dan begint hij heel anders en stiller te doen
zoiets stond in de cosmogirl XD

ohja, wat ze ook wel eens doen;

• grapje/opmerking maken en dan jou kant op kijken ;p
  • voor je opkomen.