Zijn hier meiden met...

een vriend in het leger?

Weetniet of ik het hier moet plaatsen, maar dit is de enige plek waar het een beetje over liefde gaat…

Ben benieuwd :slightly_smiling_face:

Haha, nee hoor, ik niet :wink:
Ben ook pas 14… (Zou niet weten eigelijk hoe oud je moet zijn om bij het leger te gaan maar toch)

Jij wel?
xx

jip

ik ben al 3 jaar met hem,

hij zit in oirschot en is daar monteur/korperaal.

hij iz gelukkig nog niet op uitzendign geweest en ik zit daar ook niet op te wachten. hij is wel een paar keer op oefening geweest een paar weken, dat vond ik niet zo erg houdt de spanning in de relatie zeg maar :stuck_out_tongue:

hij komt overigens iedere dag naar huis

Die van mij zit ook in Oirschot gelegerd! Maar hij is nu in Afghanistan, 3 Februari moeten we naar Arnhem, kunnen we live-contact hebben waarschijnlijk :grinning:

owhz daz minderz voor je, maar wel dat je live contact met hem kunt hebben binnenkort, hoelang zit ie al daar?
kuz en succes ermee

Bij mij geen vriend, maar mn zus, en mn vader nog even :stuck_out_tongue:

Mijn vriend wil bij de vrijeteidsafdeling van het leger. Dat vind ik wel oké niet echt super maar ik heb 'm laten beloven dat hij nooit op uitzending zal gaan (dat kun je aangeven als je bij dat vrijetijdsgebeuren zit).

Pff het lijkt mij geen fijne gedachte dat je vriend in Afghanistan zit. Hoe voel je je dan als je leest over gevechtend aar enzo?

Hij zit er nu 2 maanden, en moet nog 2,5 á 3 … maar we bellen eigenlijk bijna elke dag, en msn en mailen en pakketjes sturen

Heb vorige week een knalroze Burka gekregen, haha hoe fab. :grinning:

Dat doet me niks (als het ware), want als er iets met hem gebeurt dan weten wij het sowieso al een paar uur voordat de media het weet, en hij houd me elke dag op de hoogte van hoe of wat.
Hij bestuurd de bushmaster en YPR dus hij zit veilig…
Iedereen denkt altijd dat het zo erg is als hij op uitzending gaat, maar het maakt je relatie wel sterker, en als dat iets wat hij echt graag wil, dan sta ik daar natuurlijk achter :slightly_smiling_face:

Nog meer meiden? Vertel er wat over… :slightly_smiling_face:

Uhm mijn vriend heeft een tijdje bij het korps mariniers gezeten, ik moet eerlijk zeggen dat ik dat echt niks vond… alleen in het weekend thuis en ik was stiekem wel heeel bang dat hij uitgezonden zou worden.

Ik hb een vriendje, wat daarvoor een goede vriend was… en daarvoor weer me vriendje :stuck_out_tongue: dus lekkeri ngewikkeld. Maar ik ben 14, hij 15. Hij zit nou in de 3e. Mja, als ik het dan nog met hem heb, of bevriend met hem ben. Hij wil graag in de landmacht ( errug graag ) dus waarschijlijk idd ook op uitzending. Verder ken ik nog vrij veel mensen waar de vriend/broer/enz op uitzending van is :wink:

Had er 1 . maar toen hy uitgezonde werd voor een lange tijd zagen we t niet zitten.

ik ging verder…
maar heb wel eens spijt gehad!

heb helemaal geen vriend :wink:

een vriendinnetje en klasgenote hebben een vriend in het leger, ik hoor er wel eens verhalen over.
Het lijkt mij echt heeelemaal niets, je vriend 3/4 maanden moeten missen. En dan niet dat hij in het buitenland studeerd ofzo(lijkt me ook al erg/lang), maar dat hij gewoon in het leger zit. En er moet heus wel enig soort van risico aan verbonden zitten lijkt me.

Gelukkig niet =O

exvriendje, maar hij was teveel weg voor zn werk (leger dus) en ik was teveel weg voor mn opleiding (toerisme) dus ging gewoon niet

Ja mijn vriend zit bij de Korps Mariniers. Nogal een heftig en zwaar onderdeel van de Marine. Op dit moment zit hij voor 6 weken in Noorwegen voor de koudweertraining. Ze zijn er met 500 man heen gegaan en inmiddels zijn er al sowieso 100 afgevallen wegens bevriezingsverschijnselen.

Ik mis hem wel, maar ik kan er goed mee om gaan. Ik heb het geaccepteerd dat er een kans is dat hij uitgezonden wordt, wat dit jaar ook gaat gebeuren. Voordeel aan zijn marinier zijn is dat we volgend jaar voor 9 maanden naar Curacao vertrekken :slightly_smiling_face:

Mijn vriend niet :slightly_smiling_face:
maar mun beste vriendin haar vriend wel.
Veel weetik er niet over, ik weet wel datie vorig weekend niet naar huis mocht omdat hij iets vergeten was thuis … moesten z’n ouders helemaal nr ginder rijden om het af te geven en m’n vriendin had haar vriend weer een week moeten missen, arme meid.

ik zit nu in 3e en mn vriendje ook en hij wilt ook naar leger…
ik zit der niet echt op te wachten dat hij lang uitgezonden word maar hij wilt t zo graag dus…:frowning_face: