Zijn ex

Pff wat naar zeg! En wat is die ex een misselijk mens… Ik heb niet echt tips voor je maar je hoeft je zeker niet schuldig te voelen tegenover die ex, die heeft zich nergens meer mee te bemoeien!

Om wat serieus te beginnen zou ik wel even wachten maar ga lekker met hem afspreken is niks mis mee, die ex heeft het recht niet ik snap dat ze boos is maar oke. Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor maar begin rustig aan :slightly_smiling_face:

Het is begrijpelijk dat het haar pijn doet na een relatie van 4 jaar, ook al hebben ze afgesproken dat ze vrienden blijven. Ook al werkt het niet met elkaar, hoeft niet te betekenen dat je niet heel veel van iemand kan houden. Maar fysiek geweld mag nooit, hoe verdrietig je ook bent. Ze heeft ook geen recht om boos te zijn, want ze zijn uit elkaar. Wel kan het dat haar verdriet zich omzet in boosheid.
Dat hij er zo snel overheen is, is waarschijnlijk omdat hij er al langer klaar mee was dan dat hij misschien aan zichzelf durfde toe te geven of dat hij de knoop eenmaal doorhakte. Dat moet zijn ex begrijpen.

Jij hoeft je helemaal niet schuldig te voelen, ze zijn uit elkaar en jullie vinden elkaar leuk dus spreken jullie af. Jullie hebben geen verantwoording af te leggen aan zijn ex en moeten hier dus ook echt niet aan beginnen.

Als ik jou was er gewoon voor gaan. Zijn ex heeft dit te accepteren, ook al doet het haar waarschijnlijk wel heel veel pijn. Maar hij en jij kunnen niet eeuwig rekening houden met haar.

Heel veel succes en geluk met die jongen :slightly_smiling_face:.

ik snap best dat zijn ex boos wordt, aangezien ze ook iets van, 4 jaar een relatie, het is uit en na 1 maand heb je zowat een ander. dan krijgt ze ook een beetje het gevoel alsof het helemaal niks betekende. maar dat geeft haar nog niet het recht om hem te mishandelen. maar meisje, ga gewoon lekker afspreken met hem, en je staat echt niet tussen hen in. je zegt zelf al: ‘hij is vrij’ dus hij hoeft ook geen verantwoording meer af te leggen aan haar. dus ga lekker afspreken met hem, doe wat je fijn vindt! die ex die wordt het ook wel zat en die zat vanzelf wel dat hij je niet zomaar laat gaan!

Wat een gestoord mens om haar ex zomaar aan te vallen…
Uit is uit en een ex is niet voor niks een ex dat blijkt wel weer als zij hem mishandelt. Zo komt het overigens toch niet goed, dus voel je maar niet schuldig want ze heeft het al voor zichzelf verpest gok ik zo…
Wees er alleen wel op voorbereid dat je ooit een confrontatie met haar kan krijgen, wees niet bang maar wel goed voorbereid.
Geniet lekker van je nieuwe liefde, dit hoort een van de leukste tijden te zijn - laat dat je niet afpakken door twijfel, angst of zeker niet zijn ex. (:

ik snap wel dat iedereen denkt: zo snel alweer?

maar je kunt er niks aan doen op wie en wanneer je verliefd wordt…

niet ertussen in laten komen, en misschien moet ie dan maar niet meer te veel bij dr in de buurt zijn…?

Ik vind het altijd zo’n onzin wanneer mensen zeggen: ‘‘hoe kan hij nou al zo snel over mij heen zijn?’’ Er zit geen minimale tijd aan een relatie die uit is gegaan vast voordat je weer met anderen mag daten. Voor sommigen is dat na een dag alweer het geval en voor anderen pas na een jaar. Dit verschilt per persoon en daarop mag iemand niet beoordeeld worden. Als het is is gegaan dan is het voor die jongen ook blijkbaar gewoon echt uit en ik vind dat hij er niet op beoordeeld mag worden voor het hebben van een nieuwe ‘scharrel’.

In jouw situatie zou ik gewoon doorgaan met daten en je verder nog niet zoveel aantrekken van de mensen om hem. Zij is overduidelijk nog niet over hem heen, maar hij wél over haar. Liefdesverdriet kan heel lang duren, zo lang wil jij toch niet wachten voor hem omdat z’n ex zich dan beter voelt? Natuurlijk is dit niet letterlijk wat er staat, maar zo komt het wel op mij over.

Die jongen is volwassen en ik hoop dat hij ook volwassen genoeg is om te begrijpen dat zijn ex hem geen dingen kan verbieden en dat dat meisje waarschijnlijk nog niet over hem heen is, en dat het daarom beter is om misschien het contact met haar tijdelijk te verbreken. Zo geeft hij haar ook de kans om over haar heen te komen en reageert ze misschien wat minder ‘agressief’.

Hoe heet die jongen? hij kan het ook verzonnen hebben. Niet altijd blindelings alles geloven. Maar je staat zeker niet tussen hen in, over is over.
Kijk het aan en geniet van elkaars gezelschap.

ooh, exen kunnen zó niet chill zijn.
maar zonder haar, zouden jullie het volgens mij heel leuk hebben! dus ik zou het nog even aanproberen :slightly_smiling_face:

@maya16 hij heeft het niet verzonnen want heb het van meerdere mensen gehoord.

Nee oke, dan is het goed. Geniet van elkaars gezelschap en laat zijn ex het niet vergallen!