Zijn ex

Hoi,

Ik zit met een probleem met de ex van mijn vriendje. We zijn nog maar een maand samen, maar vanaf het begin zit ze al te dreigen tegen mij en hem zwart te maken. Ook stuurt ze nog altijd berichten naar hem dat ze hem graag ziet, wilt praten met hem enzo… Hier antwoord hij niet op en is ook al keer naar de politie er mee geweest als aangeving van stalking.

Nu dacht ik dat het alleen maar bij sms en facebook ging blijven, maar zaterdag toen ik samen met vriendinnen en vrienden van hem en mij uitgingen was ze daar ook. Eerst begon zij en haar vriendinnen te roepen naar me, maar we reageerden daar niet op. Tot ik met een vriend stond te praten en ze aan haar me haar trok. Ik had niet gezien dat het haar was maar de mensen rond me wel, ik besteedde er verder geen aandacht aan. Toen begon ze ook een vriendin te duwen, maar daar besteedden we ook geen aandacht aan. Tot ik uit het toilet kwam en ze met haar hele groepje daar stond, ze trok aan me en ik trok terug, maar ze nam me bij me haar en trok me naar beneden en zei dat ik moest uitmaken of ik de gevolgen ging voelen. Vrienden hebben toen geholpen en mijn vriendje is toen ook uitgevlogen toen hij het hoorde. We dachten dat het eindelijk gedaan was, maar ze moest zo nodig bij ons komen dansen, toen ik aan het praten was met een vriend kwam ze continue dichter en dichter tot ze bijna tegen me plakte. Toen zijn we weggegaan en probeerde ze naar me uit te halen. Een vriendin is dan tegen haar en paar vriendinnen uitgeschoten. Later toen we weggingen naar huis. Volgden ze ons ook.

Ik weet even niet wat te doen hiermee.
Ik begin redelijk bang te worden en daardoor wordt de relatie ook verziekt. Ik zie hem heel graag, maar wil al die drama met haar niet omdat ik daardoor ook dramatiseer en bang ben dat zoals de andere relaties, die ook door haar kapot wordt gemaakt. Ik heb het al moeilijk met vertrouwen en loslaten van mensen dus ik wil niet helemaal hem claimen en controleren.

Wat een vreselijk triest wijf! Nee maar je moet je relatie echt echt niet door haar laten verpesten. Als jouw vriend er niet op ingaat en ook al een paar keer tegen haar is uitgeschoten dan gaat ze het uiteindelijk wel opgeven. Misschien kun je haar nog een keer samen met jouw vriend confronteren, en dan heel hard zeggen dat ze gewoon een end moet opflikkeren? Dat moet wel overkomen.

Misschien wel, maar ze heeft zijn vorige vriendin ook uitgescholden en toen ze haar hebben geconfronteerd werd het nog erger en begon ze erger te dreigen dat ze haar gingen slaan enzo…

Blaffende honden bijten niet. Bovendien, kom nou eens een beetje voor jezelf op, als zij jou slaat sla je nog 10x zo hard terug. Je gaat je relatie toch zeker niet laten verpesten door zo’n zielig wijf?

Hmm je hebt gelijk :slightly_smiling_face: dankje

En als jouw vriend erbij is, lijkt het me sterk dat ze je echt gaat slaan. :’’) Neem aan dat je vriend dat echt niet laat gebeuren.

Ja inderdaad :slightly_smiling_face:

Haha wat een achterlijk, kinderachtig, zeer asociaal kutwijf zeg.

Ik zou zeggen: Wacht af… doet ze nog een keer iets in de zin van jou duwen, trekken, slaan of iets dergelijks, doe dan niks terug, en ga vervolgens aangifte doen. Vertel daar dan wel meteen je hele verhaal (dat ze jou en vriendinnen al langer lastig valt).

Maar je moet dan wel even niks terug doen, want anders vatten ze dat hier in Nederland op als dat je net zo schuldig bent. (:

Heb een paar berichten van haar, maar dan uiteindelijk toch haar nummer geblokkeerd. Weet niet of dat een super idee is.

Jee wat een gefrustreerd kind! Zoals wrikkelgat al zei moet je sowieso niet je relatie door zo’n zielig kind laten verpesten. Anders moeten jij en je vriend een keer met haar ouders gaan praten als het zo doorgaat

Dankje allemaal wist eventjes niet wat te doen :slightly_smiling_face:

Wat een supertriest, asociaal, gefrustreerd irritant kutkind zeg :’)
Laat je relatie zeker niet verpesten door zo’n jaloerse bitch
En anders ga je desnoods nog eens samen met je vriend naar de politie.

Wat triest van haar zeg… Maar ik zou je relatie hier echt niet door laten eindigen.
Hoe vervelend het ook is, niet op reageren. Hoe meer zij ziet dat jij het vervelend vindt of bang voor haar bent, hoe meer plezier zij er in zal krijgen en hoe verder ze gaat. Dus als ze jou slaat of wat dan ook, draai je gewoon om en loop weg. Als jij terug gaat slaan of wat zij ook doet, ziet ze dat ze effect/invloed op jou heeft.
Als dit verder en verder gaat, aangifte doen. Dus bewaar alle sms’jes en wat dan ook, zo heb je bewijs.

Heel veel succes

ze is idd erg triest, ik snap wel waaron je vriend het met haar heeft uitgemaakt :stuck_out_tongue:
ze kan gewoon niet accepteren dat hij haar niet meer moet, en dat ze niks meer met hem te maken heeft.
geen haar aan als ze dit nog een keer doet ofzo :slightly_smiling_face:
en zoals ^ al zegt, bewaar bewijs
veel geluk <3

Ik zou er gewoon mee naar de politie stappen. Dat rotwijf verdient een wake-upcall.

Gewoon naar de politie want dit is echt niet normaal meer!