zijn ex

heyhey

ik heb sinds een paar maanden een hele lieve vriend, en het gaat verder heel goed tussen ons. We hebben altijd plezier samen en zijn het liefst altijd bij elkaar.
Het enige waar ik mee zit is zijn ex, een keer noemde hij haar naam, terwijl hij mij bedoelde. zo van; ‘‘je bent echt lief *naam ex*’’ zoiets
en een keer moest ik hem een hele tijd gaan missen en was daar verdrietig over tijdens het afscheid, zei hij (waarschijnlijk troostend bedoeld ofso); mijn ex heeft me al eens 3 maanden moeten missen…
hij heeft voor die dingen ook zijn excuses aangeboden toen ik zei dat ik het niet leuk vond.
Verder is hij echt super, en ik zou ook echt niet zonder hem willem
maar ik zit er nog steeds mee en weet niet goed wat ik ermee moet…

xxxx

hoe lang heeft hij iets met haar gehad? bedoel misschien in het wel een gewoonte
ookal moet dat na een paar maanden wel weg zijn eigenlijk

umh k dacht iets van een half jaartje, dat is ook een jaar geleden geweest, ik weet het niet precies, ik wil zoiets ook liever niet weten. xD

Hm als hij zijn excuses heeft gemaakt en het niet meer doet dan zou ik er niet zo mee zitten… hij is nu met jou.

Heb ik met mijn vriend ook heel erg gehad, zij hadden 1,5 jaar en ik leerde hem 5 weken later kennen op vakantie. Hij heeft toen ook nog gezegd dat ie blij was mij te leren kennen omdat hij niet meer zoveel aan haar dacht. Hij heeft me ook een keer haar naam genoemd, 5 minuten nadat hij me verkering vroeg (net gedaan alsof ik het niet hoorde, maar ik stond te koken) maar nu heb ik het gewoon opgebiecht en hij heeft alles vertelt (ik wilde dat eerst niet weten maar ben blij dat ik het nu weet) en we hebben het nog wel eens over haar (als hij rare dingen doet zeg ik altijd deed je dat ook bij je ex ofzo?) en dan maken we grapjes maar hij heeft me helemaal gerust gesteld (: