zijn ex

Ik ga een beetje met een jongen en het is net uit tussen hem en zijn vriendin. Laatst voegde zij mij toe op msn en ging vertellen dat het uit was omdat hij vreemd ging en dat hij veelt liegt enzo. Ze zei ook dat ze hem zwart wou maken bij mij. Nu gaat ze tegen hem zeggen dat zij zijn leven naar de kk gaat brengen ( sorry voor taalgebruik). Moet ik nu verder met hem gaan want ik ben best wel bang dat als ik met hem ga dat ze straks achter mij aan gaan.

Beetje tegenstrijdig dit: Ze waarschuwde je? en toch zou ze mogelijk achter jou aangaan? Waarschijnlijk wilde zij hem juist zwart maken…

Wat is zijn kant van het verhaal? Geloof je haar, dat hij vreemd is gegaan?

Ik denk dat ze gewoon erg kwaad op hem is dat hij het uit heeft gemaakt met haar, maar laat dat nou niet je plezier bederven als je met hem wilt gaan. Ze is mogelijk jaloers?

Hij zei dat ie al op die drama zat te wachten. En hij heeft toegegeven dat ie vreemd is gegaan… ben wel blij dat ie daar niet om heeft gelogen.

Niks persoonlijks, maar is het niet een beetje een afknapper dat die jongen vreemd ging? Of mogelijk nog in staat is om dat te doen?

Ik denk dat hij dat meisje heel erg gekwetst heeft en dat zij niet de intentie heeft om jou compleet zwart te maken en dergelijken. Zij wil hem gewoon te grazen nemen, maar niet jou persoonlijk. Ik vind het aan de ene kant wel begrijpelijk dat ze boos is en dat tegen jou zei, maar je moet er gewoon voor gaan als je er 100% achterstaat!

Zou je wel met iemand nemen waarbij je weet dat hij vreemdging en loog?
Ik bedoel, ik vertrouw nooit iemand als die vreemd is gegaan.
1x vreemdgaan en dan kan die net zo goed altijd vreemd blijven gaan.