Zijn ex...

Ik zal het kort even uitleggen:
Ongeveer sinds een jaar heb ik iets met een jongen. Hij is een paar jaar ouder dan ik ben en woont ook niet heel dicht bij mij in de buurt. We werden verliefd en dat is nog steeds zo (in ieder geval wel van mijn kant). Alleen een tijdje voordat ik hem ontmoette had hij iets met een ander meisje en zij heeft die relatie verpest door iets doms te doen (ik weet eigenlijk niet wat). De laatste tijd hebben ze contact en ik lees soms ook dingen die ze naar elkaar gestuurd hebben met hartjes enzo en ze noemen elkaar lief en schattig. En wanneer ik er naar vraag, dan zegt hij dat hij alleen maar wraak op haar neemt omdat ze hem pijn heeft gedaan met het verpesten van die relatie. Maar dan lees ik weer iets wat niet als ‘gewoon vrienden’ overkomt en dan word ik weer ontzettend jaloers/verdrietig.
Nu heb ik geen idee wat ik moet doen… Heb er dus al verschillende keren naar gevraagd, maar ik vind het zo moeilijk om hem te vertrouwen wanneer ze telkens weer naar elkaar krabbelen, msnen, smsen enz. Nu heeft hij examens, dus spreek hem wat minder en ik ga dus ook niet nu hiermee lastigvallen, maar heeft iemand advies of tips voor mij?

Volgende keer als hij zegt dat het alleen is om wraak te nemen, wees dan duidelijk. zeg dat jij het niet leuk vind, als hij begrip en respect voor je heeft stopt hij ermee.

hey,

Mijn tip is ook om tegen je vriend te zeggen dat je er niet echt mee eens bent dat hij dat doet. De relatie tussen hem en z’n ex is al over en dat is gebeurd en ik snap ook wel dat hij wraak wil nemen maar eht is al gebeurd en hij kan het beter achter zich laten en zich richten op de toekomst en op jou en geen moeite meer te doen voor z’n ex.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
xoxo