Zijn ex plaatst dingen over hun op hyves.

Ik heb nu een tijdje een relatie met een jongen (ongeveer 3 maanden) Hiervoor had die een met een ander meisje maar dit is dus al hele tijd uit. Nu keek ik net op hyves en staan er bij haar in haar wie wat waar dingen zoals dat ze bij elkaar zijn en ze van hem houd. Ik weet echt neit wat ik moet denken? Ik heb hem hier al mee geconfronteerd maar hij zegt dat ze dat schrijft omdat ze nog verliefd op hem is. En dat hij ontzettend veel van mij houd blabla. Wat zouden jullie doen?

ik zou haar erop aanspreken.

Van wanneer zijn die berichten dan? Van nu of van vroeger?

Van nu! Dat is het ergste. En mijn vriend bweert dat ze dat doet om hem zo terug te krijgen. Terwijl hij niks meer om haar geeft zegt hij. En dat ik zijn meisje ben etc.

Vraag aan haar waarom ze dat soort dingen in haar wiewatwaar zet?

Ik zou je vriend wel vertrouwen in elk geval, erg raar meisje dat ze die dingen daar neerzet. ik zou gewoon op die wiewatwaars van haar reageren dat jij nu zijn vriendin bent en ze het verleden achter zich moet laten.

Ik zou me er niet teveel op richten. Heb een gelukkig leven met je vriend, en laat die andere meid doen wat ze wil. Wie kan het wat schelen? Jij bent nu met hem. Niet zij.

je vriend wil dus duidelijk niets met haar te maken hebben,
ik zou met je vriend samen een gesprek voeren met haar.
succes!

waarschijnlijk probeert ze jullie gewoon uit elkaar te krijgen, omdat zij hem nog steeds leuk vindt.

Hmm, ik zou haar er op aanspreken.

wat vaag! Als ik in een nieuwe relatie zou zitten en mijn ex zou zulke dingen in zijn www zetten dan had ik er allang op gereageerd van wtf doe jij nou? Dat je vriend dit een beetje afwimpelt vind ik een slechte zaak, natuurlijk vind jij dat kut en raar! Ik zou dit duidelijk zeggen tegen hem, en net zo vaak herhalen totdat hij er iets aan gaat doen.

Je vriend vragen om der iets van te zeggen? Als die dat al niet zou willen doen, want jij voelt je er niet fijn bij! Anders zelf maar op haar afstappen, klinkt moeilijk maar jij wilt je toch ook geen zorgen om haar hoeven te maken

Waar was hij op de tijden dat zij die berichten schreef? Als ie bij jou was weet je dat het bullshit is :stuck_out_tongue:

ja precies. Mijn vriend zegt dat ze niet spoort en dat hij er niks mee te maken wil hebben. We hebben hier ook al aantal x ruzie over gehad en hij zegt dat ik me niet zo druk om moet maken. Hij heeft er trouwens wel paar x wat tegen gezegt tegen haar en dan vervolgens paar later plaatst ze weer van die liefdestekstjes.

Nou er zijn gewoon tijden dat ik constant met hem zit te smsen. Lijkt em sterk dat als hij bij haar zouz ijn steeds smst? En gister had die rijles en toen had ze het geplaatst.

Maar hij kan er tog niet zo heel veel aan doen dat zij die berichten plaatst?

Boh dat is wel echt vervelend! Als hij er zelf wat gezegt van heeft weet je in ieder geval dat hij ook écht niks met haar te maken wilt hebben! Misschien toch op haar afstappen dat je het gewoon vervelend vind? Of gewoon echt keihard negeren dat geldt dan ook voor je vriend. Succes ermee in ieder geval!

Zoals gezegd; spreek haar erop aan.
Gewoon rustig vragen; Waarom plaats je deze dingen? Je weet dat ‘bla’ en ik nu samen zijn…

Ja haha ik weet niet. Ik wil mijn vriend geloven maar ergens begin ook dan ook te twijfelen als ik zoiets lees. Als hij dan niet terugsmst ofczo denk ik van dadelijk zit hij echt bij haar ofzo! Ik ga zaterdag uit. Hij ook en zij ook dus dan kan ik misschien wel kijkn. Voor haar neus hem een kusje geven ofzo dan weet ik zeker hoe het zit. :’)

Je moet aan hem voorleggen hoe hij zich zou voelen als een ex van jou zoiets deed! Ik zou me ook echt druk maken hoor. Vind het echt gewoon niet normaal van dat meisje, miss moet je dan maar ook haar er op aanspreken.

Weet zij eigenlijk wel dat jij zijn vriendin bent, of dat hij uberhaupt een vriendin heeft?