Zijn ex laat hem niet met rust

Mijn vriend zijn ex laat hem niet met rust…
Het is nu ongeveer 8 of 9 maanden geleden dat hij het uit heeft gemaakt met haar…
En ik en hij gaan nu ongeveer 6 maanden…
Ze heeft hem zelfs aangegeven wegens mishandeling…
Vanaf het moment dat ik een relatie met hem heb blijft ze hem lastig vallen…
Ze blijft bellen en smsen dat ze hem mist van hem houd blablablabla…
Hij heeft haar al een aantal keer duidelijk gemaakt dat het klaar is tussen hen en dat hij verder gaat met mij…
Ze blijft bellen smsen en weet ik veel wat… Ze is zelfs snachts naar zijn huis gekomen… Hij is niet naar buiten gegaan maar ze stond er wel…
Hij heeft nu 5 maanden helemaal geen gehoor meer gegeven nergens op gereageerd nix opgenomen…
Ze blijft bellen en smsen…Laaatst was ze zelfs naasr ze werk gegaan om te kijken of hij er was.,. gelukkig was hij er niet;… maar ze had tegen zijn collega gezegd dat ze hem gelukkig nieuwjaar kwam wensen en dat ze z’n leuke tijd hebben gehad dat ze hem mist dit dat…
Dat meisje is dus gewoon geak en wil ook gewoon niet luisteren…
Voor mij Als vriendin van mijn vriend is het gewoon zo frustrerend dat zij maar doorgaat…
De politie doet er ook nix mee…:S iemand tips hoe ik hier t best mee om kan gaan ik heb alle opties geprobeert…

Ooh, bah, dat lijkt me zo vreselijk! Wel zielig dat dat meisje niet snapt dat het uit is ofzo, 't klinkt niet alsof ze helemaal 100% is…
Heb je al geprobeerd om het haar ouders te vertellen, samen met je vriend? Ik heb geen flauw idee wat je anders kan doen, wachten heeft zo te horen ook geen zin als dit al zo lang aan de gang is… Anyway, succes! Ik zou dat echt niet uit kunnen staan! Dan weet ik zeker dat ik d’r zou (willen) meppen als ik d’r tegenkom…

Inderdaad

• Ouders inschakelen
  • Politie (toon aan hoevaak ze smst, belt, eventueel opzoekt in een soort ‘logboek’)

Jij en je vriend kunnen er zelf niets mee doen, omdat ze toch niet luistert. Als ik jou was, zou ik gelijk zijn ouders in hebben geschakelt om met die van haar te praten.

Wat vervelend :confused:
Kan je vriend niet met haar ouders praten? (of eventueel contact leggen)
Hoe denken zijn ouders erover?..

Dat meisje is niet 100% denk ik… XD maar dat lijkt mij logisch
Helemaal omdat het al een tijd uit is

ohhh god dat heb ik mee gemaakt dat had de broer van mij vriend ook… hij heeft met wanhoop zijn telefoon stuk gegooid en een neiuwe gekocht,., je kan ook nieuwe simkaart kopen… en ver alleen maar negeren want niks anders helpt echt waar… mijn vriend zijn broer heeft nu een vriendin waar hij dolgelukkig mee is en zijn ex gelukkig ook een vriend en dan stop het meestal… maar geloof het is alleen maar negeren en gewoon een nieuw telefoon nummer nemen en niet geven aan haar en eventueel haar overal op blokeren… iik weet het is een kut werk maar thja het zou toch moeten…

Ik heb geen idee. Heb dezelfde situatie gehad. Weet hoe gek je wordt. :hammer:

Met haar ouders praten heeft geen zin… die heeft ze zo geluld dat hij alles fout doet…
K wil der ook slaan haha maar al te graag maar dan heb ik haar waarschijnlijk pcies waar ze me hebben wil

simkaart omwisselen heeft geen zin…
hij heeft 2 telefoons met abbo en die lopen nog niet af…
we hebben al geprobeert bij de provider van zijn telefoon om idd die gegevens op te vragen omdat er ook vaak met prive gebeld werd maar zij wouden dit niet geven…
de politie moet hierachteraan gaan maar omdat hun het geen dringende zaak vinden…
Omdat er geen levensvan afhangen doen ze denk ik nix…

das kut… maar je kanb je abo wel opzeggen maar ja dat kost geld… (ik heb het er wel voor over hoor xd)

an moeten we 2 abbo’s opzegen en dan komt ze toch naar zijn werk:S:$

waar werkt hij want ze kan zo een verbod op dat krijgen hoor door zijn baas…

Hoezo moet dat erbij vermeld worden die mishandeling?
Is bij jou toch niet van toepassing.

Enfin, het magische woord: NEGEREN!!

Dat is juist het probleem…
We negeren dat al 5 maanden…
wij dachten ook dat dat wel zin zou hebben…
maar ze blijft bellen smsen en hem opzoeken,

dat mishandeling is cker voor mij niet van toepassing…
maar dat geeft wel aanhoe raar ze is…
ALS IEMAND JE MISHANDELD HEEFT BLIJF JE DIEGENE NIET OPZOEKEN MAAR GA JE DIEGENE JUIST UIT DE WEG TOHG?

kijk ik snap je frustratie… maar je kan ook haar nummer blokeren in je telefoon (ik weet niet hoe maar wel dat het kan) op zijn werk kan je haar een winkel verbod geven (ga naar zijn baas) en ja en anders moeten zijn ouder maar in grijpen als zij weer voor de deur staat… MEER KAN JE NIET DOEN !!! WIJ KUNNNEN HAAR NIET WEG TOVEREN

Btw hoe heet ze???

K WEET ZELF OOK DAT IK NIET MEER KAN DOEN!!
MAAR DAN MAG IK NOG WEL OM TIPS VRAGEN HOE IK ERMEE OM MOET GAAN…

Als zijn ouders met haar ouders praten ook niet werkt… Dan zou je vriend haar OF gewoon echt geen aandacht moeten schenken en negeren alsof ze echt lucht is, hoe moeilijk het ook is in dit gevaal OF met drastische maatregelen gaan komen (zie: straatverbod of zoiets dergelijks, al heb ik geen idee hoe je dat kan krijgen/of het geld kost/of je dan van die rechtzaak shizzle krijgt/of ze het uitgeven in dit soort gevallen -misschien gaat dat niet bij tieners ofzo-).

OOH! En ik zou als ik jou was kijken of je dat meisje naar een psychiater kan krijgen, want volgens mij is ze gewoon obsessed. Dat mishandelen heeft ze volgens mij gewoon bedacht, maar (waarschijnlijk in dit geval niet zo) mensen die al zo zijn kunnen het zelf gaan geloven. Als zij zichzelf heeft wijsgemaakt dat jou vriend haar nog terug wilt en ze dat geloofd… Is de enige die dat uit d’r hoofd kan krijgen een psycholoog/psychiater.

jha heb ook al iemand benaderd die ik prive ken en die bij de politie werkt…
en die gaat allemaal even voor me uitzoeken hoe dit opgelost kan worden…
Want dit gaat gewoon te ver weetje…

ik vind het niet leuk voor je…

maar jij raakt gefrusteerd door haar en dat is juist wat ze wil. jou helemaal gek maken en dat jij vervolgens jou vriend dumot omdat je het niet meer aan kan… en dan kan zij jou vriend weer inpalmen blabla… ze maakt je helemaal geak dat wil ze juist… jij Moet het negeren en je er niet gek van laten maken…

hoe heet ze??

We geven je toch tips. Wij kennen de situatie ook verder niet, dus moet je niet gek opkijken als onze tips niet handig zijn voor je. Je zegt zelf ook dat je niet weet wat je nog meer kan doen, nee, wij ook niet.

Hebben zijn ouders al met die van haar gepraat?

Je zei net dat de politie er niets mee doet, maar nu heb je een kennis die het onderzoekt? Wacht dan geduldig af wat uit zijn/haar bevindingen komen.