heyy meiden,
even het verhaal van mij en mijn vriend vertellen. Ik ken hem via mijn ex, dus een beetje raar ik heb het ook uitgemaakt met mijn ex omdat ik verliefd was op mijn huidige vriend ( er as niks tussen ons gebeurd). We waren toen contact verloren voor een maand of 3 en toen vroeg ik hem uit, die avond heb ik hem gezoend en een dag of twee later kwam hij ermee dat hij een vriendin had. ik een tijdje boos maar het was wel mijn schuld want ik zoende hem, een paar manden geen contact gehad. Het was een maand of 3 uit met zijn vriendin toen we weer contact hadden, het een en ander gebeurde en toen hadden we een relatie.
Vandaag waren we aan het praten en hij gaf toe dat hij verliefd op me was toen hij het nog met zijn ex had. Ik vroeg waarom hij dan toen met haar wat had aangezien ik wist dat zij wel smoorverliefd op hem was. (die ex is en was toen erg onstabiel) Hij zei dat hij haar niet echt leuk vond en eigenlijk de reden was dat hij met haar wat had was omdat hij een beetje eenzaam was. Zij had al die tijd in haar hoofd dat hij ook verliefd op haar was, als ze er nu achter zou komen zou ze voor een trein springen.
Hij heeft haar gebruikt voor gezelschap terwijl zij iemand nodig had die haar liefhad.
Wat moet ik nu doen, Ik weet dat hij echt verliefd op mij is en ik ben ook echt verliefd op hem. maar ik kan hier niet overheen kijken. wat moet ik met hem aan?