Zijn er veel mensen die veel daten ?

Want ik zelf date eigenlijk niet veel.

Maar ik hoor wel van mensen die daten en om zich heen kijken.

Hoe doen jullie dat ? Spreek je iemand gewoon aan met uitgaan of sportschool of ga je op een dating site ?

Zijn er ook mensen die net als ik ook niet veel hebben gedated ?

Ik date vrijwel nooit :’)

Ik heb nu een vriend, daarmee heb ik ook niet echt gedate (twas bij de tweede afspraak al behoorlijk “aan”) en daarvoor ook niet echt gedate. Van de 3 jongens waar ik voor mijn vriend weleens mee heb afgesproken vond ik er maar één enigszins interessant, en die had ik via Tinder leren kennen. De andere jongen overdag in een café en spontaan met hem en zijn vrienden wat gaan drinken, de 3e jongen had ik via het uitgaan leren kennen en een paar x wat mee gaan drinken (ook met z’n vrienden).

Ik ben zelf behoorlijk verlegen en introvert dus ik zal niet snel op een jongen afstappen en al helemaal niet om zijn nr vragen, maar ik moedig alle andere meisjes wel aan om dat te doen! Wie niet waagt, wie niet wint enzo :grinning:

Tja, mensen aanspreken. En sowieso contact houden met de mensen die jouw aanspreken/benaderen. Ligt er ook een beetje aan wat je definitie is van daten. Is dat al 1 keer afspreken? Of flirterig contact via WhatsApp?

Ik date echt nooit. Laatste keer dat ik een date had was zo’n 2 jaar geleden met mijn ex. forever alone

Ik ben ook niet echt een dater en vraag me weleens af hoe sommige meisjes het voor elkaar krijgen zoveel te daten, maar op zich date ik ook weer niet ‘nooit’. Werd weleens aangesproken door jongens vooral als ik uitging/op festivalachtige dingetjes was of sprak dan zelf iemand aan en dan is het een kwestie van: contact houden, afspreken, etc. Daarnaast had ik een tijdje Tinder en toen wel met twee meisjes afgesproken, met eentje daadwerkelijk paar keer gedate, maar viel niet voor haar dus dat verwaterde. Vond Tinder eig sowieso vrij kut dus dat heb ik weer verwijderd, maar zulke datingapps en vaak uitgaan etc helpt wel om datingcontacts op te doen.
M’n exvriendin daarentegen leerde ik als vriendin kennen en werd daarna langzaam meer dus daar ging niet echt daten aan vooraf of zo, gewoon een vriendschap.

Tinder, maar daar probeer ik mee te kappen, ook al is het soms wel goed voor mijn ego

Ik date ook nooit eigenlijk…

Volgens mij leren zulke meiden jongens kennen via verenigingen, feestjes etc. Lijkt mij ook makkelijker om met zo een persoon te daten dan iemand die je elke dag ziet op school ofzo. Online datingapps zijn ook makkelijk omdat het meteen duidelijk is waar iemand naar opzoek is.

Ik ben 1x op een date geweest.
Ik ontmoet nooit echt leuke jongens ofzo, en ik gebruik geen tinder oid dus dan gebeurt dat niet zo snel denk ik? :’)

Ben overigens 17, misschien wel handig om te vermelden.

Ik date regelmatig, maar meer op losse basis.

Je kunt (nieuwe) mensen leren kennen via feestjes, sport, werk (bijbaantje) of online dating (tinder).

Ik ben eigenlijk bijna altijd wel met iemand aan het daten, maar het wordt nooit wat. Meestal zijn dit jongens van school, volleybal of een ‘vriend-van-een-vriend(in)’. Mijn vrienden durven ook wel eens een blind date regelen, al ben ik daar niet zo’n fan van (;

Ik date regelmatig, meestal via tinder, of met jongens die ik via feestjes leer kennen.
Ik vind het erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen en een beetje te kletsen. En ik merk dat ik er veel socialer van ben geworden en gemakkelijker een praatje aanknoop met mensen die ik nog niet zo goed ken. Hoewel de jongens soms echt eikels zijn, is het daten op zich wel goed voor mijn zelfvertrouwen :slightly_smiling_face:

Ik date nooit, maar ik ben al vanaf mijn zestiende samen met mijn vriend.
Mijn vriendinnen hebben óf allemaal ook al best een poosje een relatie, óf zijn niet zo van het veelvuldig daten. Maar er zijn ook genoeg meiden die iedere twee weken weer met iemand anders afspreken.

Voor ik een relatie kreeg heb ik wel een wilde date periode gehad nadat mijn vorige relatie uitging en ik niet zo lekker in mijn vel zat. Toen heb ik wel wat getinderd en heb ik best wat tinderdates gehad, maar ik heb ook een scharrel gehad met een barman van een paar weken en een paar keer met een studiegenoot afgesproken.

Ik vond mezelf erg wild in die periode hahaha maar uiteindelijk gebeurde er nauwelijks wat op al die dates want ik vond (vooral de tinderdates) echt ontzettend tegenvallen. Toen kwam ik er achter dat je leuke jongens naar mijn idee toch vooral in het echt leert kennen op een spontane manier in plaats van tinder, haha

Ik date denk ik best veel :’)
Gewoon mensen die ik via via of met uitgaan ontmoet.
Enkel, vind ik al twee jaar lang niemand interessant genoeg voor wat meer dan gedate.

niet meer zoveel als een paar maanden terug…