Zijn er meiden hier die in Amerika wonen?

Hai dames,

Ik zou graag willen weten als er meiden hier zijn die in Amerika wonen zo ja

welke staat?
en wat heeft je hier naartoe gebracht?

ben benieuwd! :upside_down_face:

groetjes

Ik woon in Cali. De muziekindustrie en het weer oh en school.

Oh cool! hoelang woon je er al?

3 maand en ik blijf maar een jaartje. Jij?

november word mijn 2e jaar

Welke staat?

woon in Florida

Ik woon in Iowa, high school year.

En hoe bevalt het je ?

Amerika is een heel leuk land om in te wonen, totaal anders dan Nederland
En een hoog niveau hoef je niet perse te hebben

Voor mij was het heel makkelijk lol.
voelde me meteen thuis, maar ik heb altijd al een connectie gehad met dit land ik wou altijd al hier wonen
en mijn droom is zo wat uitgekomen.
Ik ben nu inmiddels getrouwd met een Amerikaan dus Nederland die ziet mij alleen maar met vakanties

contacten leggen was vrij makkelijk amerikanen zijn heel nuchtere mensen en vriendelijk

Ik wil heel graag na mijn opleiding gaan wonen en werken in Amerika. Sinds ik 7 was werd ik al aangetrokken door Amerika, en hier, tja, dit voelt niet meer als thuis. Ik ga dit topic volgen!
Wat voor werk/studie doe je?

Ik ga een double degree halen in Amerika, voor mijn afstudeerjaar. Nog anderhalf jaar en dan woon ik er ook, haha.

Ik ben jaloers! Ik zit er al een tijdje aan te denken na/tijdens m’n studie een tijdje in Amerika te verblijven! 't lijkt me zo leuk om daar te wonen.

Ik volg dit topic ook vanaf nu! :slightly_smiling_face:

Mag ik vragen wat je studeert? (:

Me nichtje woont 1 jr in amerika, in wachington dc voor studie!

Ja heel erg

Ik heb in Florida gewoond (Myrtle beach) voor m’n opleiding International Travel management. Wat een ervaring, wat een nuchtere en vriendelijke mensen, en wat een totaal andere wereld. Stiekem heb ik echt heimwee.

Ik werk als receptioniste in een Hotel
En heb een eigen online shop

Ik begrijp precies wat je bedoelt met het niet thuis voelen dat gevoel heb ik ook altijd gehad in NL
Ik zou zeggen als dat je droom is, ga ervoor alles is mogelijk kijk maar naar mij
Ik moet er wel bij zeggen dat wonen en werken niet zo makkelijk gaat hoor

Wat toevallig! ik heb stage gelopen in Myrtle beach maar das in South Carolina lol niet in Florida
Hoelang geleden was het

Wat super vet dat jullie in Amerika wonen! Zijn er hier ook mensen die in Amerika wonen en nog op de middelbare school (in nederland dan) zitten?