Zijn er meiden die serieus fitnessen/bodypumpen/bodybuilden

Ik vroeg me af of hier ook meiden zijn die serieus aan fitness/bodybuilding doen. Dus zeg maar voor wedstrijden of gewoon voor de fun (maar dan wel echt serieus dus)…
Let me know. Misschien wel leuk om te kletsen over eten en trainingschema’s enzo…

Ik heb een onbeperkt abbonnement bij fitness, en ik ga ook regelmatig fitnessen ja.

oke. met als wel doel?? gewoon voor de lol? of wel slanker worden? gespierder worden?

verplaatst. even opletten aub!

Ik wil gaan fitnessen, maar dan voornamelijk om wat slanker te worden. En mijn conditie een beetje bij te houden. Ik sport namelijk niet meer.

Zelfde, maar voornamelijk conditie, en strakker worden. Als ik dan ook nog afval is dat mooi meegenomen!

ik fitness ook.
om af te vallen (hoewel dat nog niet is gelukt maarja)
maar ook voor mijn conditie. die is de laatste tijd wel beter geworden

Ik fitness, om wat strakker in mn vel te zitten zegmaar…
Niet dat dat heel erg nodig is, maar wat strakker kan geen kwaad

in de zomer wel :grinning: toen ging ik 3 keer per week zwaar trainen en deed ik wel zo’n beetje voedingsschema… maar nu het trug academiejaar ish ebk geen tijd meer :frowning_face:

ik heb 1x bodypump gedaan… en ik zeg nóóit weer… :’) man… wat had ik een spierpijn!

Ik heb sinds kort ook een abbonement voor de sportschool. Ik probeer twee keer per week te gaan fitnessen, sessies van 70 minuten of zo.

Ik heb… 5 maanden lang serieus gefitnessed, met als doel afvallen en conditie opbouwen. En dat lukte ook wel.
Maar mn ouders vonden het te duur dus moest ik er af…

En nu doe ik thuis een beetje.
Ik heb zo’n buikspier apparaat, en doe van die oefeningen op een matje.

Ik ga wel vaak (minstens 2 x per week) naar de sportschool. En dan fitness ik, of doe ik groepslessen. Maar dan om gewoon aan mijn conditie te werken enzo.

Ik vind dit effin’ eng:

http://bodybuilderfitness.com/library/NPC_Team_USA_2007_Female_Bodybuilder_Winners_Side_Flex.JPG

Hoezo laat ik even mijn vrouwelijkheid verdoezelen =__=

Ik fitness, om in vorm te blijven en niet aan te komen enzo. Maar door school heb ik bijna geen tijd meer, of ben echt helemaal gebrand. Dus ga nog maar 1 keer per week. En verder nog paardrijden.

Maar in de vakantie kan ik weer vaker gaan. Ookal moet ik nog heel veel doen.

Maar niemand die dus 3 x of vaker in de week traint? voor zowel conditie als spieren??

Ik sport niet, alleen 1x in de week gym, maar dat is niks ;p

Heb ik gedaan ik had een six pack en grote armen ik vondt het zo lelijk dat ik eerst heftig aan kwam en daarna ging afvallen nu heb ik gelukkig niet meer van die dikke armen maar kun je nog wel lichtjes die six pack zien dat was echt lelijk

Dat is echt eng ja! Ik snap niet dat je zoiets mooi kan vinden.

Die middelste heeft ook echt zo een mannelijk gezicht.