Zijn er hier mensen die anderen uitschelden om hun uiterlijk

Want dat begrijp ik dus echt niet. Waarom zal je iemand uitschelden omdat hij/zij er op een bepaalde manier uitziet? Jij bent toch niet degene die het moet dragen, dan kan je de andere toch laten?
Kan iemand die dat doet mij uitleggen waarom je iemand zal uitschelden om zijn uiterlijk, voel je jezelf dan beter ofzo?

Nee, ik maak wel soms grapjes. Moet kunnen.:v

nee ik scheld nooit iemand uit… maar stiekem lach ik er wel eens om of roddelen met vriendinnen :kissing:
niet om er beter door te voelen ofzo maar het is gewoon leuk om in de kantine al die verschillende typjes te bekijken :stuck_out_tongue:

Het is belachelijk om iemand voor zijn uiterlijk uit te schelden.
Als iemand een wipneus heeft of misschien een vreemd lachje kunnen ze niks aan doen.
Soms maak ik ook wel grapjes, maar ik verneder die mensen niet.
De mensen die het wel doen zijn denk ik zelf onzeker over hun uiterlijk,
of hebben gewoon geen leven en zoeken plezier in andere mensen uit te schelden,

nee.
tenzij het een vervelend arrogant k*ttekind is,
die denkt dat ze zooo veel beter is.
dan vallen er wel eens woorden over haar scheve kin ofzo
maar nooit echt om uiterlijk alleen, das best… zielig als je niets beters te doen hebt

Ik zeg tegen iedereen ‘dikke’ of ‘dikzak’ :grin:
En verder roddelen ja. Geez, wie niet.

Maar niet uitschelden nee.

Als ik iemand bedoel, en ik kan niet even snel op z’n naam komen, dan zeg ik wel iets want met zijn uiterlijk te maken kan hebben.

Grapjes kunnen wel, maar als je op straat loopt en dat wildvreemde gothic naar je gaan roepen gaat echt te ver ><

zit dat jou dwars?

Niet uitschelden, maar wel uitlachen.

Nogal ja.

Ingorez mademoiselle, je kunt er dus echt niets aan doen

dat snap ik ook wel maar zulke opmerkingen moet je aan je voorbij laten gaan.
als mensen je uitschelden om uiterlijk proberen ze hun eigen onzekerheid te verbergen heel zwak dus en ze beseffen niet dat je daar mensen pijn mee doet…

Mensen die een andere kledingstijl hebben we fascineren me.
Negeer gewoon die andere mensen, want ik vind het hartstikke tof als je jezelf durft te zijn. =)

net alsof dat niet het zelfde overkomt bij iemand?

Ik negeer het ook gewoon, het boeit me ook niet meer. Maar het irriteerd me gewoon,

Niet echt uitschelden maar er is een meisje die ik er wel belachelijk om maak. Maar ik mag d’r niet en ze is ook gewoon vies en dik. En asociaal, heeeeeeeeeeeel asociaal. Echt zo’n tokkie. Dat is een dikke vette feit. Maar verder niet. Nouja, ik scheld er niet mee maar bijvoorbeeld als iemand teveel foundation op heeft kan ik daar gewoon heel hard omlachen en dan zeg ik dat ook gewoon. Of een zo’n meisje uit mijn oude klas die is echt mega huge, en dan wilt ze afvallen (dat zei ze) maar ze ging wel iedere dag in de kantine 2 broodjes ‘gezond’ halen en dat compenseerde ze dan met een dikke mars en een broodje frikadel. Sorry maar dan vraag je er eigenlijk toch wel om. >.<

Niet dat ik perfect ben, hoor!!!

dat doe ik ook zo vaak :] maar dan emo.
je moet gewoon scheit hebben.

Huh wat, scheld jij mensen op straat uit voor emo?