Hoi dames met die zachte G.
Ik wil volgende week naar Maastricht, maar heb wat vragen. Zoals, is daar een shishalounge en wat valt er behalve shoppen nog meer te doen?
Alvast bedankt.
Hoi dames met die zachte G.
Ik wil volgende week naar Maastricht, maar heb wat vragen. Zoals, is daar een shishalounge en wat valt er behalve shoppen nog meer te doen?
Alvast bedankt.
Geen dames uit het Zuiden?
Wat is een shishalounge?
is dat een waterpijpcafe? zo ja: ja dat is er (matuchi)
Weet gij dat niet zotteke?
Uhm, dat is een tent waar waterpijp wordt geserveerd. Krijg je een pijp met smaak, moet je zuigen eraan en komt er rook uit…
waterpijp café/bar/dinges
Ik had al zo’n gevoel dat jij ging reageren
Jij begrijpt me =D
Dank je wel. Maar ligt dat dan in het centrum of 1 van die wijken…?
Niemand hier die waterpijp rookt?
Oh oke, ja die is er vast wel. Waar weet ik niet. Je kan ook langs ‘t vrijthof op een terrasje gaan zitten, bij de kleinere straatjes met de duurdere winkel gaan kijken en je kunt ook op een boottocht :’)
uhm hoe leg ik dat uit… het is in ieder geval bij de markt in de buurt en dan aan de kant van de grote H&M, ergens in 1 van de zijstraten daarachter… je vindt het wel
haha ja klopt, is wel typisch voor mij niet dat ik elke avond aan de waterpijp hang ofzo, maar goed
Dat klinkt super goed… Zijn daar ook wat Italiaanse of Griekse restaurants? Jawel toch…
Jij zelf komt uit Maastricht? Welke wijk als ik vragen mag?
Dus gewoon in het centrum. Bedoel je de Vrijmarkt met die kerk? Ik zal de naam onthouden. Dank je.
Jij komt vast uit de buurt van het centrum. Mariaberg of zo.
Up
Jazeker wel!
Ik kom zelf niet uit Maastricht. Woon er in de buurt.
Waarom moet jij, Horny_Virgin, van iedereen weten waar ze vandaan komen? Zelf kwam je toch uit Rotterdam en zocht je daar vriendinnetjes?
Wat moet je dan van iedereen weten, beetje vreemd…
Ja inderdaad, “Geile maagd” ik denk dat je op girlscene niet veel verder komt met je praktijkjes…
nee, aangezien dat heel slecht is :’)
dacht dat ze uit België kwam…