zijn er creatievelingen die mij willen helpen?

hallo daar!
in onze school hebben wij een leerlingenparlement waar ik sinds kort deel van uitmaak
In dat leerlingenparlement zitten er 3 departementen: sociaal,spirt en cultuur.
ik zit in sociaal, nu, wat ik wou vragen…samen met departement sociaal “runnen” wij een soort winkeltje dat de dinsdag en donderdag tijdens de middag open is van oxfam: wereldwinkeltje.

Ik had dus het idee om mensen die de dinsdag of donderdag niet op school blijven eten of 's middags activiteiten doen en niet naar het winkeltje kunnen komen, dat zij dus een bestelling zouden kunnen plaatsen, ik heb dit voorgesteld en ze hebben mij gevraagd om dit idee uit te werken, maar ja…ik ben nu niet echt de meest creatieve en originele persoon, daarom dus de vraag of jullie willen helpen brainstormen?:blush:
bedankt!

Wat voor creatiefs wil je bij het maken van een bestelling dan? Ik bedoel, een bestelling plaatsen is een handeling van een minuut, moet dat creatief dan?
Het enige wat ik kan bedenken nu is dat je kaartjes maakt, met een logo oid, waarop mensen hun bestelling kunnen opschrijven die ze in een (zelfgemaakte) brievenbus stoppen.

ja zoietsbedoel ik inderdaad! dankuwel! je hebt me al ontzettend goed geholpen!

Je zou ook kunnen werken via een e-mailadres :slightly_smiling_face: