Zijn 'ding'

Wil je er niets over weten, lees dan niet verder. (voor de gevoelige lezers onder ons)
Wil je er niet op antwoorden, post dan ook niks :slightly_smiling_face:

Het is een nogal rare vraag mss, maar ik durf het aan niem anders te vragen :slightly_smiling_face:

Hebben jullie het weleens meegemaakt dat zijn ‘ding’ wel een normale lengte enzo had, maar erg dun was, zoals (schaam schaam) een soort ‘stokje’? Omg, wat een erge verwoording, maar ik kan het niet anders uitleggen :blush:

Dit is een serieuze vraag, dus geen al te lacherige antwoorden aub.

Zijn ding heeft een naam: penis.

edit: nog nooit meegemaakt.

Ja, maar ik gebruik dat woord niet graag, ik zeg liever zijn ‘ding’ :slightly_smiling_face: Iedereen weet wat ik ermee bedoel he.

Nee, nog nooit meegemaakt.

Hoe bedoel je een stokje? Echt zo dun als een stokje? Formaat rietje zeg maar? Want dat lijkt me niet helemaal goed.

Schat dan even hoe dik dat ding van hem is en post het hier,

een stokje is wel erg dun

Nee, niet zoals een rietje, dat is wel heel erg dun, maar niet dikker als de breedte van 1 of 2 vingers zeg maar. Ik vond het een beetje raar

Stokje? Dat lijkt me… apart. :’)

nee niet mee gemaakt ,
maar maakt toch niks :wink: ieder lichaam is ander

1 of 2 vingers is (naar mijn eigen ‘ervaring’) nogal erg dun. Maar verschil moet er zijn? ;p

juist een stokje. Zeg dan worm.

lijkt me vrij normaal, niet dikker dan 2 vingers.
dat kan toch?

foto?

Iedereen is uniek.

een flexibele :'D
kan ie kronkelen x)

2 vingers lijkt me best wel dun ja. maar ik heb dunne vingers hoor. :’)
Maar raar is het niet, ze zien er allemaal anders uit.

Ja, sorry voor de rare vergelijking, maar ik wist niet goed hoe ik het anders moest zeggen.

Niet dat ik er problemen mee heb, maar het leek me raar, omdat ik het nog nooit eerder had gezien ofzo, dus was ik benieuwd naar jullie ervaringen :slightly_smiling_face:

^haha foto xD
Wat zegt hij er zelf van?

Juist :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 fingers is wel dun hoor…
Nu heb ik maar 1 jongen gehad, maar toch. Zijn ‘ding’ (om maar even in de woorden van TS te houden) is toch wel breder dan 2 fingers…