Zijn deze schoenen wat of niet?

Hey, daar

Ik zou graag jullie mening weten of een paar schoenen.
Ik ben eigenlijk een echte hakken fan :slightly_smiling_face:, maar ik werk elke zaterdag acht uur lang in een bakkerij. En dit gaat spijtig genoeg niet op hakken. Dus had ik voor de zomer birckenstock’s gekocht, maar nu wordt het koud… en kan ik die niet meer aan. Dus heb ik deze schoenen gevonden… Zijn ze mooi of niet? en zoja, ik welk kleur dan wit of bruin?
Dankjewel

en oja hier is de link. Want ik weet nog niet hoe ik er een prentje kan bij plaatsen.
http://www.brantano.be/Sh…344&category=019901380102

Aurélie

Kan je zelf niet bepalen of ze mooi zijn dan? >_> Ze zijn saai.

ik vind ze wel erg duur voor zulke simpele witte schoentjes!
maar voor het werken is het denk ik wel fijn,niemand gaat dan denk ik ook op je schoenen letten :slightly_smiling_face:

Oh die zijn echt wel geschikt om te gaan werken! Vind ze ook nog best leuk. En ik zou bruin doen, want wit wordt zo snel vies.

ik vind het een beetje bowlingschoentjes… maar ik denk wel dat ze fijn lopen en ik ben het met Aiesha eens dat ze vast wel goedkoper te verkrijgen zijn…

vind ze niet echt mooi

van haren een tientje

Ja leuk!
:slightly_smiling_face:

lijkt me wel dat, dat beetje pijn gaat doen met zon dunne zool, als je daar de hele tijd op moet staan en mee gaat lopen. En als je er mee werkt hoeven het toch geen geweldige schoenen te zijn, behalve als je een hele leuke baas hebt haha

Ik vind het niks.
Maar als het werkschoenen zijn moet je ze nemen!

Voor het werken kan het wel opzich, maar ik zou ze dan bij de van haren ofzo halen inderdaad, want ik vind ze wel erg duur,
en zijn All stars niet wat?

Lelijk.

Op zich vind ik ze wel leuk,
maar ik denk dat All Stars beter zijn, of niet?
En nog goedkoper ook, haha.

Saai.

gewoon, normaal.
maar veeeeelste duur voor die dingen.

Ik vind ze niet mooi en héél duur dus ik zou gewoon andere halen. Je hebt gewoon echt leuke schoenen voor dat geld, dus waarom zo’n schoentjes kopen?

in het bruin/camel zijn ze echt leuk!

jatten bij de bowlingbaan xD
k vind ze niet zo mooi eig… :stuck_out_tongue:

vind ze niet echt mooi… en zeker niet voor ¤65!
dan kun je denk ik beter all stars kopen, of andere leuke gympen!