Zijn deze Jordans nep?

Ik heb even hulp nodig van de Jordan experts hier :stuck_out_tongue:

Ik zag deze op marktplaats en toen ben ik even gaan kijken hoeveel ze normaal kosten, maar ik zie ze niet zo gauw ergens op officiële sites staan ofzo. En een plaatje van ze stond op een site bij andere schoenen die wel nep waren volgens mij. Zijn deze nep?

http://www.jordancheapforssale.com/images/NikeAirJordanRetroShoes-1266_1.jpg

Sorry, ik heb geen idee. Maar ik vind ze wel enoooorm tof!

Ze zijn idd awesomee maar ook ik heb geen idee.

Ja ik vind ze ook echt leuk. Maar ik kan nergens bewijs vinden dat die kleur is uitgebracht en onderop staat Nike ipv Jordan en die naden zijn niet zoals bij de echte volgens zo’n video hoe je neppe kan ontdekken :’) Dus ze zullen wel nep zijn.

Maarja wel super leuk, ik denk er nog maar even over na :’)

Maar Jordan is van nike toch?
volgensmij is hij niet echt, maar ik weet het niet 100% zeker
maar als je deze leuk vind, waarom zou je hem dan niet kopen!
ik vind hem gaaaf!

eens idd^ zou niet de prijs betalen voor echte, dus probeer te onderhandelen of het nog goed koper kan?

De zij flips horen los te zitten, dat hebben mijn jordans wel en die komen uit de winkel.

Voor hoeveel kan je ze kopen?

't is idd van Nike, maar op de echte van dit model staat Jordan op de onderkant. En ja is ook zo, maar als ze echt waren had ik er misschien nog iets meer voor overgehad ofzo dan waarvoor de op marktplaats staan :stuck_out_tongue:

@Keihardeglassex
Iemand biedt ze aan voor 50 op marktplaats, maar er is al 55 geboden. Ik had gister wel een site gevonden waar ze ook nieuw stonden voor 50 ongeveer ofzo.

Geen idee, maar ze zijn echt awesome

Jordan is van Nike idd, mijn zusje heeft 2 paar jordans en daar onderop staat ook gewoon Nike. Maar ik denk eigenlijk niet dat je zo aan een foto kan beoordelen of ze echt of nep zijn, dat kun je zien aan de kwaliteit, en eventuele andere kenmerken… Ik zou gewoon in de echte webshop kijken.

Maar misschien heeft zij een ander model? Bij dit model staat er op google steeds Jordan onder:

http://theshoegame.com/wp-content/uploads/2010/10/air-jordan-3-iii-cement.jpg

Ze staan dus nergens in een echte webshop. Geen enkele bekende in ieder geval. Ik zag ze wel hier, maar daar zijn ze echt allemaal maar 55 wat me onwaarschijnlijk lijkt voor echte Jordans en de teksten zijn slecht Nederlands.
http://www.airjordannederland.org/air-jordan-3-retro-suede-burgundy-cement

Bij die site lijkt het logo voorop ook niet echt te kloppen. Dat linkerbeen is nogal dik vergeleken met de echte logo’s.

Maargoed ben er nu wel vrij zeker van dat ze nep zijn. Denk er nog wel ff over na of ik het waard vind om ze te kopen of niet.

Hmm, geen idee…
Geloof wel dat ik een meisje hier vandaag mee heb zien lopen.

€50 voor nieuwe echte Jordans is zeker wel te weinig. Je betaald gemiddeld €100 voor een paar. Natuurlijk zijn er verschillende maar zoals de Flights die de laatste tijd heel bekend zijn. Daar betaal je ook rond de €100 voor in de winkel.
Jordans worden heel erg vaak nagemaakt en veel zijn fake. Zeker zulk soort winkels. Als je zeker wilt weten dat je echte neemt zijn zou je bij een Footlocker moeten kijken.

Dat komt ook omdat deze Dan niet van Jordan zijn dit is Nike basketball uitvoering van air Nike lijkt wel erg veel erop.

Seriously? Dit topic is bijna een jaar oud :’)