Zijn campings leuk?

Ik ben nog nooit naar een camping geweest, misschien ga ik dit jaar wel dus ik vraag me of het leuk is of niet?

Joh, dat is toch voor iedereen verschillend. Iedereen kan hier wel ja of nee gaan zitten zeggen maar dan weet jij het ook niet hoor.

Als je het niet erg vindt om sávonds door de kou naar de wc te gaan, zijn campings over het algemeen wel leuk, het hangt er van af welke camping, en waar je van houdt. Je hebt luxe campings met zwembad, aan zee, een sauna en weet ik het allemaal, je hebt ook natuurcampings (vindt ik zelf de leukste) die liggen in het bos of aan een meertje, en die hebben niet veel, maar je hebt wel lekker de ruimte. Mensen op een camping zijn over het algemeen erg vriendelijk. Je moet alleen oppassen dat je niet teveel lawaai maakt s’avonds, want iedereen kan meeluisteren.
Ik vindt het leuk maar ja ik ben nog nooit in een hotel geweest.

ik hield altijd van de camping,
heb 10 jaar lang op dezelfde camping gestaan,
En elk jaar was het super :slightly_smiling_face:

Ligt eraan naar welke camping je gaat. :slightly_smiling_face: Ik ben overigens nog nooit naar een hotel geweest. Maar bij een hotel krijg je denk ik minder contact met mensen en ik zou sneller in mijn kamer gaan zitten dan een nutteloos rondje lopen op de camping. Campings vind ik denk ik dus leuker. Gezellig, je kan 's avonds ergens gaan zitten, camping mét hangplek is erg gezellig, activiteiten etc. Dit is geen reclame maar RCN campings zijn erg leuk.

Volgens mij is het wel leuk en super gezellig, maar hou er niet zo van als je op vakantie ben om dan ook nog zelf af te wassen etc.

Ja ik vind het altijd vet gezellig een camping! ook toen ik 16 was vond ik het geweldig, nieuwe mensen leren kennen en met zijn alle wat drinken of gezellig op het strand zitten :slightly_smiling_face:

Ik vind het altijd gezellig op de camping,
zelfs afwassen kan dan heel gezellig zijn :stuck_out_tongue:
Ik heb alleen een hekel aan dat ik moet douchen in zo’n vies hokje
waar net iemand anders heeft gedoucht en nog helemaal nat is en overal haar enzo ligt.
Voor de rest is het superleuk, vind ik :slightly_smiling_face:

Dat is bij iedereen verschillend. Ik vind kamperen heel leuk, maar mijn vriend bijvoorbeeld houdt er niet van.

Op campings heb je meestal veel minder luxe dan in een hotel, maar het is wel gezelliger vind ik.

soms licht het er ook aan met wie je gaat of een camping leuk is, de eerste keer op een campijng stond ik op een natuurkampeerterrein (denk aan een veldje met wat tentjes en een heel oud washok) en er was bijna niemand maar het was wel heel gezellig omdat ik samen met vriendinnen was.

ik zat 1,5 week op een jongeren camping, en geen een keer afgewassen,
gewoon plastic bekers, bordjes enzovoort kopen, hoef je ook niet af te wassen haha

wij gaan elk jaar kamperen in zuid frankrijk, vind het heerlijk! ik zou niet anders willen. (:

Met mijn ouders en onze grote caravan naar Spanje was altijd geweldig.
Alleen met vriendinnen zou ik never nooit naar een grote camping gaan in een rot tentje.

Jawel hoor, alleen weet ik niet of je in een tent gaat of zeg maar een caravan of een huisje hebt. Als je met een tent bent moet je wel de wc en de douche delen, en dat vind ik persoonlijk verschikkelijk :slightly_smiling_face: maar het is best leuk hoor, ben er bet vaak heen gegaan alleen de laatste jaren gaan we meer naar hotels, probeer dr altijd het positieve van in te zien als het uiteindeljk toch niet bevalt

Ik ben vroeger altijd naar een camping geweest! Echt top!
Nu ga ik al 2jaar met vriendinnen op vakantie, maar die campingtijd was wel erg leuk:)
Je leert veel mensen kennen, Nederlanders maar ook Franse of andere buitenlanders. Ligt maar net aan waar je heen gaat :wink:. En dat vond ik altijd erg leuk! Ook heb ik er altijd wel goede contacten aan over gehouden. En als je naar een camping gaat en je ziet bijvoorbeeld een groep bij de tafeltennistafel/hangplak zitten, ga er gewoon heen! Maak een praatje etc. ze accepteren je gewoon hoor:)

ik vind campings echt leuk. (:
wij huren altijd een stacaravan, dus dan heb je gewoon je eigen douche en toilet, want mijn moeder heeft een hekel aan tenten en dat je geen eigen douche/toilet hebt. xd

Het is voor iedereen verschillend, ik vind het VERSCHRIKKELIJK maar ik ken genoeg mensen die het wel leuk vinden.

Het verschilt, de ene vind het heel leuk de ander niet. Ik ben 1 keer op een camping geweest en ik vond er niks aan. Een hotel is hetzelfde alleen dan zonder het afwassen en door de kou naar de douchehokjes en wc gaan. Het is natuurlijk wel wat duurder.

het is voor iedereen verschrikkelijk.
probeer je er een voorstelling van te maken: je slaapt in een tent. comfort hangt af van het formaat (kun je er in staan? dat is heel fijn. kunnen al je spullen er ruim in? heb je er een dun matje of superdik luchtbed in? slaap je er alleen?) en hoe makkelijk hij op te zetten is, of je er zonder al te veel gestuntel in en uit komt, wat je er IN hebt aan slaapspul dus luchtbed ed.
je doucht en gaat naar de wc in een toiletgebouw. of je dat leuk vind? ligt er aan hoever je moet lopen, of er toiletpapier is (je vergeet het sowieso wel een paar keer, moe tje weer terug) of het heel hygienisch is en luxe, of er warm water is, of dat je er heel lang moet wachten, of het mini hokjes zijn waarin je kleren nat worden of dat het ruim is waarin je gewoon alles mee kunt nemen.
of je stroom hebt. je kunt je camera en mobiel opladen, en je eten bewaren in een koelbox (en JA, dat is echt een luxe) en licht hebben wanneer jij dat wilt. ook kan je als je je echt verveelt en het kutweer is een film oid kijken.
de omgeving. is er veel te doen? leuke dingen? op een korte afstand? of kun je er alleen wat wandelen en rondttouren, dus ga je je vervelen? kun je afkoelen in het zwembad of moet je daarvoor eerst een dikke tocht door de bosbos maken. is het mooi of gewoon echt saai? sta je naast een baby (ramprampramp) of naast leuke jongens? spreek je de taal een beetje of spreken ze er engels? kun je er uitgaan?
en natuurlijk jouw voorkeur naar luxe en de natuur. als je niet echt zo’n buitenmens bent en echt geniet van mooie en luxe dingen, dan is kamperen denk ik niet echt je ding. het is voor iedereen zo verschillend, en het is lastig het van te voren te zeggen

Ligt eraan de een vind het geweldig en de ander vreselijk. Ikzelf vind ik het echt vreselijk.