Zijn beste vriend...

-

Uhm geef je eigen vriend veel aandacht! En laat zien dat je bij hem wilt zijn.
Maar als het anders om was dat hij met een vriendin zo was, zou je dat ook
leuk vinden (ik niet hoor). :sob::muscle:

“SLoveS: Geef je eigen vriend veel aandacht! En laat zien dat je bij hem wilt zijn”
Precies dat ja

-

Als jij zeker weet dat je niks van Dylan wilt behalve vriendschap, ga dan eens 't gesprek nog een keer aan met Sander en laat hem dat duidelijk weten. En dat je het vervelend vindt dat hij zo wantrouwig doet, hij moet je namelijk wel vertrouwen

inderdaag het gesprek aangaan zoals hierboven gezegd wordt.

en verder, maar misschien is dat wel meer mijn mentaliteit, persoonlijk zorg ik er altijd voor dat ik met jongens die ik wel heel erg knap vind, op gepaste afstand blijf aangezien ik een vriend heb. als hij te dichtbij gaat staan een stapje achteruit en geen intieme gesprekken beginnen. en al helemaal niet over je relatie. het is prima om met ze om te gaan, maar op veilige afstand, zodat er ook geen gevoelens voor een anders ontstaan en niemand jaloers wordt.

-

-

-

Niet gaan. Het is Dylan zijn probleem als hij kaarten reserveert zonder dat hij zeker is of iedereen wel zeker kan.

Ik heb alles zo wat gelezen en sorry, maar je moet echt dringend het contact met Dylan op een lager pitje zetten. Ik begrijp je vriend volledig…

-

Wat bedoel je precies met ‘want dit is de tweede jongen waarbij dat is’? De tweede jongen waarmee je zo’n contact hebt of wat?

.

Ik weet niet hoe het verhaal precies in elkaar zit, omdat je het verhaal dan altijd van twee kanten moet horen. Je zegt dat je vriend vindt dat je in een relatie iemand anders niet knap mag vinden. Dit klinkt heel dramatisch, bedoelt hij dit echt of maakte jij op een overdreven manier duidelijk dat je Dylan knap vond? Als je iedere keer heel random eruit gooit dat je Dylan of een andere jongen heel knap vind, begrijp ik dat dit vervelend kan worden voor je vriend. Vooral omdat het een vriend van je is en niet een filmster o.i.d.
Verder zal ik het met je vriend over hebben dat hij je kan vertrouwen, maar aan worden enkel heb je niks natuurlijk. Als mijn vriend met een meisje om zou gaan die steeds zulke opmerkingen zou maken als Dylan en als er ook nog aantrekkingskracht zou zijn… Tjah. Dat kun je niet maken vind ik. Ga minder met Dylan om en herstel het contact met je vriendin(nen).
Dat is is wat ik zou doen in ieder geval…

Ik snap van Sander wel heel goed dat hij het rot vindt dat Dylan zulke opmerkingen maakt. Vind het van Dylan ook apart dat hij dat soort dingen zegt terwijl hij een vriend van Sander is… Kan hij toch eigenlijk niet maken. Maar aan de andere kant vind ik dat Sander ook wel echt raar doet. Dat hij zo fel over dit soort dingen is en jou vriendschappen laat verbreken klinkt echt niet goed! Misschien is het een idee om zowel Sander als Dylan maar in hun eigen sop gaar te laten koken…

.

Ik zou flippen als mijn vriend me zou verbieden om met iemand om te gaan, ik vind dat hij dat niet kan maken.
Ik zou heel duidelijk tegen Dylan zeggen dat jullie echt alleen vrienden zijn en er niet op ingaan, maar ik vind niet dat je het contact met hem zomaar moet verbreken.

-.

-

-