Zijn alle jongens zo????

Een hele poos heb ik een relatie gehad met een jongen op wie ik nooit kon vertrouwen. Als we iets hadden afgesproken kwam hij niet opdagen, zegde op het laatste moment af of in het meest gunstige geval kwam hij een uur te laat. Aangezien ik dolverliefd op hem was heb ik toch bijna twee jaar iets met hem gehad. Sinds een week of zes heb ik een nieuwe vriend. Morgen hebben we afgesproken om samen iets leuks te doen. Vanmiddag liet hij weten dat dat pas smiddags kon (ik was uitgegaan van de hele dag) maar ik dacht oke. Appt hij net dat het pas eind van de middag kan. Hoezo??? WIJ hadden toch een afspraak. Ik ben eigenlijk hartstikke boos maar durf er niet echt iets van te zeggen bang om hem kwijt te raken. Als we bij elkaar zijn hebben we het heel leuk en is hij heel lief. De reden dat ik zo boos ben is omdat ik bang ben dat hij hetzelfde is als mijn ex en dat wil ik niet meer. Of zijn alle jongen zo?!?!?

ja alle jongens zijn hetzelfde.

Als je al 2 jaar een relatie hebt gehad met iemand neem ik aan dat je toch wel een beetje volwassen genoeg bent om te bedenken dat niet alle jongens zo zijn. Meisjes zijn toch ook niet hetzelfde? Jongens dus ook niet.

C’mon. Sorry maar wat een domme vraag…

Nee niet alle jongens zijn zo.

En heeft hij een goede reden dat hij alleen later kan? Werk/studie vind ik iets anders dan als hij bijv. zit te gamen met vrienden.

Tuurlijk niet. Er bestaat ook nog zoiets als “toeval”.

Nee , natuurlijk zijn niet alle jongens zo. Misschien was het gewoon toeval dat hij een keertje niet komt , gebeurd heus wel is , maar als het vaker voorkomt net als bij je andere relatie zou je hem moeten loslaten. Want als hij veel van je houd en veel voor je over heeft kan die heus wel veel dagen voor je vrij maken.

Waarom komt hij niet eerder dan? :slightly_smiling_face: Wat is de rede daarvoor?

Alle jongens zijn hetzelfde.
Net zoals alle meisjes hetzelfde zijn.

Nog beter. Ieder mens is hetzelfde !!