Zijn alle jongens zo????

Een hele poos heb ik een relatie gehad met een jongen op wie ik nooit kon vertrouwen. Als we iets hadden afgesproken kwam hij niet opdagen, zegde op het laatste moment af of in het meest gunstige geval kwam hij een uur te laat. Aangezien ik dolverliefd op hem was heb ik toch bijna twee jaar iets met hem gehad. Sinds een week of zes heb ik een nieuwe vriend. Morgen hebben we afgesproken om samen iets leuks te doen. Vanmiddag liet hij weten dat dat pas smiddags kon (ik was uitgegaan van de hele dag) maar ik dacht oke. Appt hij net dat het pas eind van de middag kan. Hoezo??? WIJ hadden toch een afspraak. Ik ben eigenlijk hartstikke boos maar durf er niet echt iets van te zeggen bang om hem kwijt te raken. Als we bij elkaar zijn hebben we het heel leuk en is hij heel lief. De reden dat ik zo boos ben is omdat ik bang ben dat hij hetzelfde is als mijn ex en dat wil ik niet meer. Of zijn alle jongen zo?!?!?

ja alle jongens zijn hetzelfde.

Als je al 2 jaar een relatie hebt gehad met iemand neem ik aan dat je toch wel een beetje volwassen genoeg bent om te bedenken dat niet alle jongens zo zijn. Meisjes zijn toch ook niet hetzelfde? Jongens dus ook niet.

C’mon. Sorry maar wat een domme vraag…

Nee niet alle jongens zijn zo.

En heeft hij een goede reden dat hij alleen later kan? Werk/studie vind ik iets anders dan als hij bijv. zit te gamen met vrienden.

Tuurlijk niet. Er bestaat ook nog zoiets als “toeval”.

Nee , natuurlijk zijn niet alle jongens zo. Misschien was het gewoon toeval dat hij een keertje niet komt , gebeurd heus wel is , maar als het vaker voorkomt net als bij je andere relatie zou je hem moeten loslaten. Want als hij veel van je houd en veel voor je over heeft kan die heus wel veel dagen voor je vrij maken.

Waarom komt hij niet eerder dan? :slightly_smiling_face: Wat is de rede daarvoor?

Alle jongens zijn hetzelfde.
Net zoals alle meisjes hetzelfde zijn.

Nog beter. Ieder mens is hetzelfde !!

Nee ze zullen vast niet allemaal hetzelfde zijn (hoewel ik per toeval wel net alle stumpertjes tref) maar ik geloof dat er ook nog wel goeden tussen zitten :wink: Je moet alleen even zien te vinden.

Je kunt zelf ook wel bedenken dat er tussen jongens verschil zit. Dit is weer zo’n typisch gevalletje van overdreven wanhoop.

Ik herken me hier echt in :stuck_out_tongue: Ik sta op het punt mijn vriend een hele preek te geven :confused: Maar nee, niet alle jongens zijn zo. Alle meiden zijn toch ook niet hetzelfde!

Uit mijn ervaring, ja. Echt bijna alle jongens die ik heb gehad doen dit maar meer omdat ze het niet door hebben dat het ons irriteert.

De reden dat hij niet kon was omdat hij iets voor zijn moeder moest doen. Beetje vaag wat mij betreft en ik dacht dat wist je dan toch al eerder, WIJ hadden toch een afspraak. Misschien reageer ik wel wat overdreven maar ik ben gewoon bang dat er weer hetzelfde gebeurt. Vroeg me gewoon af of andere jongens zich beter aan afspraken houden. In ieder geval iedereen bedankt voor de reacties.

Als hij iets voor zijn moeder moest doen, kan hij er ook vrij weinig aan doen dat hij niet eerder kon komen toch?

Niet alle jongens, maar ik persoonlijk heb er wel aan veel meegemaakt die zo zijn.
Succes ermee.

Dat, ik snap ook wel dat niet alle jongens zo zijn maar volgens mij wel veel.

je moet iedereen zo vergelijken met wat er gebeurd is,er zijn heus ook wel goeie jongens er zitten altijd rotte appels er tussen.

Zeg er wat er van,kom voor jezelf op hij kan anders toch ook niet weten waarom je eigenlijk boos bent?

communiceren beter met elkaar,als je het zo laat kan hij ook niet weten dat je ergens mee zit doe er wat er aan.

niet om het een of ander, maar soms moet ik mijn vriend ook nog even appen dat ik wat later kom omdat mijn moeder op het laatste moment nog zegt of ik nog even de was wil doen, of haar even kan helpen omdat ze bepaalde dingen van de computer niet begrijpt.

Meestal vind ik de meisjes op girlscene hier niet overdreven reageren, maar jij reageert nu wel overdreven, dat je ex zo was, betekent niet dat je vriend ook zo is omdat ie 1x te laat is gekomen, hij heeft tenminste aangegeven dat ie later komt.

En anders, praat met je vriend erover dat je in je vorige relatie daar nare ervaringen mee hebt gehad en of ie er misschien rekening mee wilt houden.

Verder: Natuurlijk zijn niet alle jongens hetzelfde, niet bepaald een slimme vraag van je.

Jullie spreken af en jij gaat er direct van uit dat hij de hele dag de tijd voor je heeft… Niet alle jongens zijn hetzelfde, maar de meeste jongens hebben een leven naast het liefdesleven. En hier moet jij mee leren dealen. Hij hoeft zich ook niet tot in detail tegenover jou te verantwoorden. Wees blij dat hij het je op tijd laat weten, of überhaupt iets van zich laat horen.

Wat een domme vraag. Wel zijn de meeste gasten (vind ik) inderdaad zoals jij beschrijft, maar zo nu en dan kom je echt een schatje tegen. :flushed: