hee ik wil eigenlijk airmax gaan kopen,
maar ik vraag me af of het ordinair is, want veel mensen vinden het kamperschoenen maar ik vind ze wel mooi
dus daarom de vraag: zijn airmax bij meisjes ordinair??
Nou, ik heb ze ook. Gewoon witte, geen felle kleurtjes ofzo want dat is oerlelijk! Verder moet het je ook staan
Ligt eraan welke het zijn als het Nike air max 90 of classic zijn dan NEE
ik vind dat het ordinair kan zijn, maar ik ken ook mensen waarbij ze wel leuk staan. Ik zou ze alleen zelf nooit aantrekken.
Hangt ervanaf hoe je het combineert,
maar als je het gewoon goed doet, en niet tè maakt, als je snapt wat ik bedoel
vindik het wel kunnen.
ligt er een beetje aan. Van die met allemaal kleurtjes valt wel mee, maar meestal zijn ze wel een btje ordi.
maar ik kan er niks aan doen, ik vind ze lelijk, zowel bij jongens als bij meisjes
Als de meisjes zich ordinair gedragen wel.
Het ligt eraan welke het zijn en wat je erbij aan hebt.
Maar ik vind ze vooral niet charmant.
Ik vind het niks…
vind ze sowieso lelijk
Maar vaak is het wel een beetje ordi ja. Maar kijk: als jij ze leuk vindt, gewoon dragen en er neit over in zitten, lijkt mij? Jij bent degene die het moet dragen
Ik vind Air Max in het algemeen ordinair, niet alleen bij meisjes.
Ik vind het echt van die wannabe tokkie schoenen
tjaa ik wilde gewoon met mooie kleurtjes, miss met wat roze ofzo met wit of zwart ofzoo, f njaa wat basic kleurtjes;)
maar ik ben zelf helemaal geen arrogant type ofzo, maar ik hou wel van een beetje stoer
http://94.100.114.87/736300001-736350000/736312001-736312100/736312031_6_goEh_4.jpeg
wel of niet?
niet ordinair , niet charmant.
eens. lelijke dingen zijn het.
Ik vind Airmax bij iedereen ordinair. Maar goed, dat is mijn mening. Als jij ze leuk vind moet je ze zeker kopen.
Als je van een beetje stoer houd kun je ook naar die hoge Nikes kijken. Die vind ik dan weer wel leuk.
Ik vind ze ordinair en dat is tamelijk zacht uitgedrukt.
Maar jij moet het weten. Jij kiest wat je draagt. Als jij je daarin goed voelt, moet je je zeker niet tegengehouden voelen om ze te kopen =)
Ik vind ze ordinair en niet mooi. Maar dat is mijn mening.
Ik vind ze leuk , ik droeg ze toen ik 13/14 was
En ze lope ook heerlijk , maar het is nu niet echt mijn stijl of ding meer xD
Maar als jij er mee wil lopen , doe het lekker!