Zij zit me in de weg..

Er is een jongen. Eerst dacht ik dat ik op zijn vriend was, omdat hij ook wat knapper is. Nu heb ik wel geleerd dat uiterlijk niet het eerste is waaraan je moet denken. Deze jongen, ik noem hem nu even N., is veel liever en zorgzamer dan zijn vriend. We flirten ook regelmatig in de klas, oogcontact en vandaag na school ging ik samen met mijn beste vriendin ‘toevallig’ via dezelfde weg. Hier sprak hij wel wat met mij, lachte en zo, alleen, ik weet niet of hij iets voor me voelt.
Spijtig genoeg kreeg ik gisteren iets te horen, een vriendin vertelde me iets belangrijk (en ze kent hem heel goed en heeft het gehoord van de beste vriend van N.).
“N. heeft bijna z’n eerste lief” ik: ‘wie dan?’ zij: " Y., dat meisje uit het 2e". Natuurlijk was ik hier niet zo blij mee.
N. en ik zitten allebei in het 3e, we zitten tijdens de middag ook vaak bij elkaar (mijn 2 vriendinnen en beste vriend met zijn beste vrienden)
Nu twijfel ik of ik nog wel voor hem wil gaan want ik wil natuurlijk zijn 1e relatie niet verpesten
Help me aub !!
PS: ik heb zijn gsmnummer niet, als ik het vraag is het volgens mij een iet te grote hint. Ik had gevraagd of hij op mijn feestje wou komen en hij zei, ik zal zeker proberen te komen hoor!!

Hoezo is zijn nummer vragen een te grote hint? Hij moet toch juist door krijgen dat je iets in hem ziet?

Ik snap dat het vervelend is als jij een jongen leuk vindt, dat hij met iemand anders bezig blijkt te zijn. En je kan gewoon met hem blijven flirten zolang er nog niks officieel is tussen hem en dat meisje. Maar als hij haar echt leuk vindt, is je kans verkeken.
Als het eenmaal officieel is heb je pech. Dan kan je er niks meer aan doen, je wil niet gaan stoken lijkt me.

Hmm. ik vind het ten eerste raar dat je eerst bent op zijn vriend door het uiterlijk en daarna op hem.
Daarnaast vind ik het raar dat je hem wel voor je feest vraagt, maar zijn nummer niet vraagt omdat dat een grotere hint zou zijn?
En je kan ook gewoon vragen of ze bezig zijn?

hij moet juist nu weten dat jij ook iets in hem ziet want misschien vind die je leuker dan die ander dus zeg het hem anders heb je peg en istie weg

Ik zou je slag proberen te slaan, voor je het weet is het te laat!