Zij OF ik?

13x

verder gaan met je leven.

Haha x) het probleem is dat ik hem elke week verplicht zie(zelfde club).

Nouja als hij al met haar geen relatie wilt, dan zal hij het vast ook niet met jou willen. En daarnaast vindt hij dat andere meisje al veel leuker. Dus inderdaad verder gaan en gewoon vrienden blijven? Of vind je hem daarvoor te leuk?

vragen?

maar als ik jou was zou ik gewoon mijn best doen hem te vergeten…

Vergeet hem

14x

Hij vind haar leuk en zij vind hem leuk.Dat is gewoon waar.
Het kan zijn dat hij je ook heel misschien leuk vind.Maar wat dan?Hij vind dan jou leuk en die meisje…Wat heb je aan een jongen die niet helemaal voor jou gaat?Laat staan als jullie een relatie krijgen.
Ik zou het laten.En beetje minder contact houden.Want jij bent nog verliefd op hem als je hem elke x spreekt en ziet word het alleen maar meer.

Je hebt twee keuzes. Of je vertelt hem dat je verliefd op hem bent en dat hij moet kiezen of je probeert je erover te zetten.

Ik heb een beetje het gevoel dat hij je aan het lijntje houdt. Als hij dat ander meisje leuker vindt en daar al geen relatie mee wilt, tja. Die optelsom kan je vast ook wel maken.

Edit: hoe oud is hij, als hij 18 te jong vindt? Sowieso, ik denk echt niet dat jij dan kan meeconcurreren met je zestien jaartjes. Het lijkt me een player die gewoon een excuus zoekt om zoveel mogelijk meisjes te kunnen krijgen.

Ik vind hem daar te leuk voor… en het grappige is dat ik echt chill ben met zijn ‘ik-wil-geen-relatie-attitude’ haha xD en het meisje dat hij leuk vind wilt het echt heel graag Dus ja, gewoon vrienden blijven lijkt me ook het beste :wink:

Ik ben het met je eens maar behalve met dat kiezen.
Zij moet helemaal geen optie voor hem zijn.Hij moet helemaal niet in zijn gedachten halen dat hij kan kiezen tussen 2 meisjes.Het is geen ‘iene miene mutte’.

Ja daar heb je wel gelijk in, alleen ken ik hem nog niet zo lang dus ja… ik zal nog afwachten. Ik wil gewoon dat het eerlijk is weet je, het meisje was eerst haha en ik denk dat ik het best afwacht…

Nee, het is niet dat hij geen relatie wil, hij wil het serieus houden en niet te snel enz

Hij datet mss met jou maar is verliefd op een ander meisje! Hij is graag bij jou maar de vlinders heeft ie wel voor haar. Dan kan je toch niet doorgaan met hem?
Als ik wist dat mijn crush verliefd was op iemand anders, dan laat ik het los.

Vergeet hem alsjeblieft. Dat is beter voor jezelf. Als hij haar heel leuk vindt maar geen relatie wil, wil hij dat ook niet met jou. Bovendien, hij vindt haar leuk én jou… Geloof me, dat is echt geen goed teken. Ik zou rennen nu je nog kan.

thnx vr de reacties
13x

PS: we daten niet! dat zou ik nooit doen! we’re just friends))

13x? Waarom verwijder je je begin post?

13x …?

waarom is de begin post nu weer weg O_o

Het is echt irritant als de TS haar beginpost verwijderd.