Zij of ik?

Het zit dus zo. Ik vind een vriend van mij heel erg leuk. Hij heeft helaas al een vriendin… maar we spreken wel eens af en laatst zat ik met hem op de bank en hielden we handen vast. en dat was een week daarvoor ook al gebeurd.

Maar hij heeft een vriendin. Dan is het toch niet normaal om de hand van een ander meisje vast te houden? of wel? En hij keek ook met zo’n blik die me een speciaal gevoel gaf. We lagen op de bank tegen elkaar aan zeg maar. en handen verstrengeld… Ik weet het niet meer.

Hij zei laatst ook dat hij niet zoveel meer voor haar voelde. maar nu gaat alles weer goed, ofzo.

Wat denken jullie? is het niks?

Ik zou er niet in geloven, hij houdt je waarschijnlijk gewoon aan het lijntje;).

Ik zou er niet teveel in op proberen te gaan zolang hij nog een vriendin heeft.

een jaar geleden hoorde ik van een vriend dat hij verliefd p me was… en sindsdien zijn we eigenlijk wel closer gegroeid. maar toen kreeg die een vriendin maar hij komt vaker bij mij dan bij haar.

Waarom doe je überhaupt iets met iemand waarvan je weet dat ie een vriendin heeft? :’)

Maar goed ik zeg stop met wroeten in hun relatie, als het uit gaat tussen hun dan merk dat vanzelf en dan heb je ook geen schuld gevoel dat jij dat veroorzaakt zou kunnen hebben. :relieved:

zo makkelijk is het niet. ik vind hem leuk.

Maar je kan zo niet door gaan, het is niet eerlijk tegen over zijn vriendin. Als ie je echt leuk vind geeft hij zijn verkering met haar op voor jou. Doet hij dat niet maar blijft hij zo met jou door gaan dan is er toch wel iets mis…

Als hij echt op jou viel had ie het wel uitgemaakt met zijn vriendin idd.

En sowieso, als hij nu “vreemdgaat” (oke soort van) met jou, kan hij dat ook met iemand anders doen als jij met hem hebt. Zou je dat willen?

@ augurkenlul

You’re right. xD super punt. nog niet over nagedacht. ik ben dom, dankje.

Handjes vasthouden is nu ook weer niet vreemdgaan maar ik vind het wel niet kunnen eigenlijk. Misschien wordt hij verliefd op je, maar dat wacht je dan toch maar het best af of vraag hem gewoon om duidelijkheid.
Sowieso niet stoken in die relatie. Of je hem nu leuk vindt of niet, want ik wed dat zijn vriendin hem vast ook wel leuk vindt en zij heeft hem nu eenmaal en jij niet.

ik neem ook helemaal geen initiatieven… moet ik erover praten? ik vind dat zo moeilijk

schandalig dat hij zo’n dingen doet als hij een vriendin heeft…

Ik zou als ik jou was zijn vriendin niet eens willen zijn… Want binnen de korste keren doet hij jou hetzelfde aan…

eens onbetrouwbaar = altijd onbetrouwbaar … al wil je het nu waarschijnlijk niet geloven omdat je blind bent van verliefdheid. Maar ik zou als ik jou was toch oppassen voor zo’n types!!

het is zeker dom als k zeg dat ik denk dat ik speciaal ben…

Mannen… ze kunnen je altijd doen geloven dat jij de enige speciale bent voor hem… daar zijn ze nu eenmaal goed in… maar als het puntje bij paaltje komt zie je dat hij niet jouw vriendje is, maar wel van iemand anders.

Dus ik zou, hoe moeilijk het ook is, hem gewoon laten en verder gaan met mn leven. Anders ga je gekwetst worden

Je bent niet dom! Als je iemand leuk vindt zie je vaak alleen diegene zijn mooie kanten… Maar zoals hier al gezegd is: wat hij nu bij zijn vriendin flikt, kan hij ook bij jou doen. Bovendien: zou je je niet schuldig voelen tegenover zijn vriendin?

wauw, dit komt mij zo goed voor! waar ben ik beland? NERGENS.
meissie, kijk uit voor zo’n jongen, ze doen je pijn.
en je denkt nu; ja maar dit en ja maar dat,
het zijn en blijven mannen
pas op

Hij heeft een vriendín. Dat zegt genoeg.

:frowning_face: jullie hebben gelijk… maar ik had eigenlijk gehoopt op andere reacties.

Vraag aan hem wat hij nu precies van je wilt. En dat hij moet kiezen, omdat jij vind dat dit niet kan t.o.v. zijn vriendin.