Zij of Ik ..

Heey mensen,
ik wil graag met een verhaal beginnen ik weet niet of het iets is maarja.

Het gaat over Anne, een heel aardig en lief meisje maar ze valt niet zo op, ze heeft 2 vriendinnen: Sharon en Selin, ze zijn heel close met elkaar ze doen alles samen alleen Selin is naar een andere klas gegaan omdat ze pfeiffer had en ze slechte punten haalde omdat ze alles miste. Maar ze zijn nu nog steeds beste vriendinnen.
Anne zit graag op de computer op msn en hyves enzo, ze heeft een jongen ontmoet, Hij heet Sander en is 15 hij heeft bruin haar en bruine ogen, Anne is verliefd op hem.

Nou zeg maar wat je der van vind als jullie het leuk vinden ga ik wel verder en plaats ik een stukje

Groetjess

klinkt een beetje standaard maar begin maar (:

Dat klinkt idd heel erg standaard
Maar ik ben benieuwd naar je schrijfstijl

ben benieuwd!

Ty voor Reacties :slightly_smiling_face:

Ik zat in de klas naast Luc, Ik zat voor me uit te staren naar het bord ik snapte helemaal niks van die wiskunde opgaves, bah wat had ik tog een hekel aan wiskunde eigenlijk! Loraine de bitch van onze klas zat al de heletijd te fluisteren met Amira achter haar ik hoorde mijn naam en keek achterom, Loraine keek me met een gemeen lachje aan.
‘Opletten iedereen !!’ zei de leeraar ‘Dit is een moeilijke opgave als je het niet snapt moet je het zeggen.’ Ik begon aan de nieuwe opgave maar ik snapte er niets van ik stak mijn hand omhoog en vroeg de leraar om het uit te leggen, toen hij klaar was snapte ik het een beetje en ging verder Loraine zei tege me ‘Jij bent echt dom ! dit is super makkelijk!’ ik zei tege haar dat ze der bek moest houden en werkte verder .
Na enkele minuten ging de bel, Yes eindelijk uit dacht ik. Ik pakte snel mijn tas in en liep samen met Sharon naar onze kluisjes en pakte men jas der uit. Sharon kwam aan gelopen en we liepen naar onze fietsen onder weg begon Sharon te praten ‘Loraine en Amira zaten de hele tijd over je te praten over dat je zo’n lelijk kind bent en zo’n stuudje enzo , En ook toen je zei dat je het niet snapte gingen ze je uitlachen enzo, En oja ze zeiden ook iets over een plan ofzoiets Ik weet niet egt zeker maar ze wouden je gaan opwachten ofzoiets.’ Ik zei ‘Ach joh ze doen maar wat willen ze doen me in elkaar slaan ?’ We kwamen boven aan de berg en Sharon moest linksaf en ik rechts , we zeiden doei en ik stak de straat over naar huis. Toen ik thuis aan kwam was niemand thuis ik besloot om op mijn laptop te gaan op msn kijken of Sander der was , En ja hoor hij was der
Sandurr zegt: heey sgatje !
Anneeee<'33 zegt: Heey lieverd !!
Sandurr zegt: Alles goed :slightly_smiling_face:?
Anneeee<'33 zegt: ja hoor met jouu :slightly_smiling_face:?
Sandurr zegt: ook hoor, Hoe was het op sgool?
Anneeee<'33 zegt: Ging wel Loraine was weer beezig :S.
Sandurr zegt: Sgatje tog als ik bij je op sgool zat had ik je wel verdedigd. vuile bitch dat ze is :astonished:.
Anneeee<'33 zegt: awhh das lief van je :blush: maar ik moet gaan :frowning_face:
Sandurr zegt: okee sgatje Bye bye Houvanje(L)
Anneeee<'33 zegt: Doei doei (L) houvanjouu!.
Ik meld me af en ga op bed liggen, wat is die Sander tog een schatje denk ik bij mezelf ik vind hem egt leuk. Mama roept dat ik moet komen eten maar ik heb helemaal geen honger, Als ik onder kom ruik ik pannenkoeken, Lekker ! denk ik bij mezelf.

Ik moet nu hw maken Zeg maar wat je der van vind enzo als der typfouten in staan moet je het zegge hoor want ik moet nog word enzo op me laptop instaleren.

xoxo

Jammer dat er zoveel spelfouten in zitten

ik heb een paar dingen veranderd wat me opviel.
bij dat msn gesprek heb ik niks veranderd omdat je daar meestal toch anders praat XD

Jaa Klopt Dankje kga het meteen veranderen
Ik typ altijd zo xD daardoor komen ook die fouten maarja
ik zal der op letten hoor :slightly_smiling_face:

xoxo

hoi, ik zag dat je op allebei mn verhalen reageert, en toen zag ik dat je zelf ook schrijft.
dusss ik wil het lezen, maar ik heb nu heel erg haast,
dus ik lees het morgen
beschouw dit maar als upje

Ty voor reacties :slightly_smiling_face:.

Na het eten ging ik naar boven huiswerk maken. TRRRRRRRRT TRRRRRT Ik keek op mijn mobiel en zag dat ik een smsje had van selin: ‘’ Hee sgatje heb de eerste 2 uur vry dus ik fiets niet met jullie mee. Mijn klas is egt wel chill. en jouwne hoe is het met loraine die vieze bitch ?? ‘‘xxHouvanje!!.
Ik sms maar terug: ‘’ Heey lieverd! okee jammer, leuk dat je chille klas hebt, kzie dat je met Dionne omgaat :astonished: ga je ook met haar mee naar het junkie parkje ofzo ?? onze klas is egt kut! Loraine doet egt dom tege me maarja. ik ga verder met me hw !! xoxo Luffyaa!’’. Ik heb heelemaal geen zin meer in mijn huiswerk en sla me boeken dicht. Ik voel me super moe en ga op bed liggen meteen val ik in slaap.
Als ik die morgen wakker word zie ik dat het pas 6 uur is en dat ik in me kleren in bed lig, Ik loop naar de badkamer en trek mijn vuile kleren uit en stap onder de douche, Heerlijk zo die warmen stralen over mun lichaam denk ik bij mezelf. als ik klaar ben met douche loop ik naar mijn kamer en zoek ik nieuwe kleren, Ik heb helemaal geen leuke kleren meer ik moet maar weer eens gaan shoppen denk ik bij mezelf. Als ik klaar ben met aankleden en make-up en haren doen ga ik naar onder en ontbijt ik. Als ik terug naar boven wil lopen om mijn tanden te poetsen kom ik mijn broer tegen met een slaperige kop. Ik negeer hem maar en loop door. ik poets mijn tanden en pak mijn tas in. over een kwartiertje moet ik pas weer naar school. Als het 8 uur is fiets ik richting de kerk waar Sharon altijd op me wacht. Als ik daar kom staat ze er al we fietsen naar school, onder weg is het stil. Als we op school aankomen is de bel al gegaan, We renden snel naar het lokaal en we waren net optijd. De twee lesuren gingen traag voorbij, eindelijk pauze! dacht ik bij mezelf onder in de aula stond selin met dionne ik liep naar haar toe en gaf haar een knuffel, Dionne vroeg of ik mee ging naar het junkie parkje ‘‘Selin gaat ook mee!’’ zei Dionne ik zei ‘’ Okee ik ga wel mee’’. De bel ging. De laatste uren gingen traag voorbij. Na het 6e uur gingen we naar het junkie parkje, Allemaal jongens en meiden van 16 en ouder zaten daar wat te blowen en te roken, Oh my god wat doe ik hier dacht ik bij mezelf. Na een uurtje gingen ik en Selin weg Dionne bleef daar. Toen ik thuis kwam en mijn moeder een knuffel gaf zei ze: ‘’ Heb je gerookt ?!?’’ ‘’ Nee mam egt niet ! ik ging met Selin en dionne naar een parkje en daar zaten ze allemaal te roken egt waar ! ik heb niet gerookt!’’ zei ik ‘’ Ik wil niet dat je daar komt!’’ zei mijn moeder ‘’ Ik mag zelf tog wel weten waar ik heen ga !’’ Ik rende naar mijn kamer en zette de laptop aan, Niemand onnline. Ik sloot de laptop af en ging op bed liggen tv kijken. Niets op tv. ik ging mijn huiswerk maken. Daarna deed ik mijn pyama aan en viel in slaap. Neeee! niet doen! blijf van me af !! ze trokken me mee de bosjes in ik probeerde weg te komen ik rende en rende maar ze bleven maar achter me aan gaan. toen ik in een steegje kwam zat ik vast het liep dood. Ze kwamen steeds dichterbij. ze hadden een mes, ik probeerde over het muurtje te klimmen.