Zij en haar oude vriendje iets. HELP.

Haai,

Mijn vriendin. Heeft een 8 jaar oudere vriendje iets. Hij is haar crewtrainer bij de Burger King. En ze hadden veel gesprekken via facebook enzo. Vandaag hadden ze afgesproken in het park. Ze hadden gezoend, en gingen wat verder . yk. Ik ben echt helemaal in shock want ik heb niet echt goede gevoel over die jongen. Hij is al 24 en zij 16. Hij denkt dat ze hem helemaal leuk vindt. En hij is helemaal smoor op haar . Maar zij weet nog niet of zij hem wel echt leuk leuk vindt. En hij denkt dat ze nu relatie hebben enzo. Maar zij is iemand die niet hard durft te zijn. En best wel veel dingen toelaat. Ze weet dus nu niet hoe ze hem duidelijk kan maken dat ze hem niet leuk vindt.

Liefs,

Als ze hem niet leuk vind en hij probeert iets bij haar, kan ze gewoon naar de politie stappen en hij gaat de bak in. Dus, dat kan ze ook tegen hem zeggen, wedden dat ie dan wel even oplet.

Wow, hij heeft niets tegen haar wil gedaan! Doe even normaal.

Zij moet gewoon eerlijk tegen hem zijn, dat lijkt me niet zo moeilijk. Als ze dan ergens achteraf spijt van heeft, moet ze hem ook niets kwalijk nemen.