ziet me vriendje me nog wel staan?

Me vriend en ik hebben beetje ruzie nu, omdat ik het allemaal even niet meer wist en of dit wel goed idee was om zo door tegaan.Maar daarna realiseerde ik me dat ikniet zo dom moest doen en echt niet zonder hem kan.dus ik heb alles uitgelegd en vertelt dat ik wel gewoon doorwil.
maar nu zegt die hele tijd; misschien is het beter als we apart doorgaan.
terwijl ik al 10000x heb gezegt dat het een dommefout van mij was.
Is dit bewust van hem?
ik denk namelijk dat hij zonder mij wil doorgaan.
anders zegt die dat toch niet steeds?

misschien komt dit over als een bullshit verhaal, maar je helpt me echt als je even reageert wat jij ervan denkt.
dankjewelxxx

Als hij zegt dat hij denkt dat 't beter is wanneer jullie los van elkaar verder gaan met jullie levens, dan denk ik dat hij dit inderdaad bewust doet: hij is klaar met jullie relatie. ):

misschien is hij wel gekwetst en wil hij wel even alleen zijn.
of… misschien is dit wel een excuus voor hem wat nu wel inneens toepasselijk aan komt waaien, misschien maakt hij er wel misbruik van?
nou inieder geval wat het ook is, je kan hem niet dwingen… je kan het nog een keer duidelijk uitleggen maar daarna ligt het besluit toch echt bij hem…

Hoe kan ik dat nou weten, ik kén hem niet eens. Als je het wilt weten zul je het toch gewoon aan hem moeten vragen.

het is moeilijk te zeggen zo, maar het klinkt wel alsof hij klaar is met jullie relatie. of hij is er echt van geschrokken dat jij zei dat je twijfelde en is misschien toch nog bang dat jij niet zeker bent van je gevoelens.

Ik zou het idd gewoon aan je vriendje vragen.