Ziet hij mij wel zitten?

Oke, het is sinds woensdag uit met m’n vriend, maar ik voelde al een tijdje niet zo veel meer voor hem. Ik vond iemand anders leuk. D.

Daar heb ik donderdag mee gezoent :]
D vind mij ook leuk, alleen ik heb hem toen gezegd dat ik nog geen vriend wilde (omdat het net een dag uit was!) en dat vond hij ook wel logisch.

Toen had ik vrijdag een feest, en toen iedereen weg was/sliep, rond 4 uur, heb ik nog 2½ uur met een andere vriend: L gezoend (en het ging zelfs wat verder :$)

Ik vind L echt heeel leuk!!! Al heel lang, maar ik had nooit gedacht dat ik hem zou ‘kunnen’ krijgen. Daarom ging het ook zo snel verder denk ik.

Zaterdagavond vroeg L wat ik ging doen (en of ik mee wilde naar een feest) maar ik had al wat te doen, jammer genoeg. Ik had geen beltegoed, dus ik reageerde niet op het smsje, en daarna belde hij me nog, maar dat hoorde ik niet omdat ik bij een concert was.

Later zag ik hem, hebben we nog even gepraat (en ik gezegd dat ik geen beltegoed had) en hij vroeg dus of ik mee ging, maar ik kon niet mee.
Toen gingen ze naar dat feest, en ik ging weer naar binnen.

Vervolgens heeft hij een meisje die ook bij dat concert was, en waar hij ook nog even mee heeft gepraat toegevoegd op hyves en msn, en ik heb hem al een tijdje op hyves maar niet op msn :frowning_face:

Maargoed daar gaat het even niet om x’D
Ik heb dus na zaterdagavond niks meer van hem gehoord…
geen smsje, geen krabbel, niks…
En ik ben bang dat hij me een beetje ‘gebruikt’ heeft voor een leuke avond, en er verder niks mee wil.

Maar omdat ik L nu dus superleuk vind, zie ik D niet meer zo zitten. Terwijl hij mij wel echt leuk vind. En dat is jammer, maarja daar is ook niks aan te doen :frowning_face:

Ik ben bang, dat omdat het vrijdag zo snel ging, hij het toch laat zitten (jongens zijn nou eenmaal jagers :])

Heb ik nog een kans? En wat moet ik dan doen? :'D
Want ik wil het niet te snel, het is immers net uit met m’n vriend. Maar aan de andere kant wil ik mijn kans niet verspelen (als ik die nog heb tenminste).

Ik zou op safe blijven en niet achter die L aangaan, het ziet er inderdaad naar uit dat hij jou gebruikte voor een leuke avond.
Sorry.

Hooiii
Ik denk idd dat L je een beetje gebruikt heeft… klinkt heel lullig, maar dat is wat ik denk! Ik denk dat je D misschien wat beter kunt gaan leren kennen (als je hem nog niet goed kent) en misschien vind je hem wel heel erg leuk, wie weet…
En als je L niet uit je hoofd kunt zetten en hem echt echt echt heeeeel leuk vindt, moet je hem misschien zelf een krabbel sturen en vragen of hij het leuk heeft gehad die avond enz.

(ik zou persoonlijk voor het eerste gaan.)

Succes! xx

Ik zou voor D gaan, maar het wel wat rustiger aandoen op dat gebied, het is immers net uit met je oude vriend.

Ik vind het wel kut voor D.
Dus om meteen met L te gaan vind ik persoonlijk best wel triest. :wink:
Verder moet je gewoon écht kijken wat voor persoon L is…
Én ik zou dan wel zeggen tegen D dat je hem alleen als vriend wilt.

Rustig aan doe ik sowiezo, met L of D dat maakt niet uit, ik heb voorlopig écht geen behoefte aan een nieuwe vriend…
En ja, dat alles zo vlak achter elkaar gebeurde was ook maar toeval hoor :]
Ik ben geen sloerie! hahahaha

Maargoed, bedankt (: Ik denk dat ik het even afwacht en L uit m’n gedachten moet laten verdwijnen (tenzij hij oprecht nog wil afspreken oid voor de gezelligheid en niks meer) en dan lekker een tijdje single :3

bedankt! ;]

vergeet ze allebei, geniet ervan en blijf happy single.

Ik zou L vergeten,
en kijken of je D nog ziet zitten.
Gewoon rustig aan idd.

Ik vind L al heel lang zo leuk…
ken je dat? ‘the one that got away’?
Verschrikkelijk. Dat je echt één speciaal iemand hebt waar je zó graag bij zou willen zijn, maar diegene wil gewoon niet bij jou zijn.

Het is afschuwelijk >_<

Dus dit gaat nog een hele klus worden :’]