Ziet hij mij wel graag..?

Ik heb vaak het gevoel dat mijn vriend mij niet graag ziet, of toch niet zoals het zou moeten.
Enkele voorbeelden:

Als hij 's avonds naar huis gaat, wil ik aan de deur nog een lange knuffel geven, maar hij duwt me al snel weg. Als ik dan ook zeg dat ik hem ga missen, zegt hij ‘je ziet me morgenavond toch’.

We hadden vorige week dinsdag hevige ruzie via sms. Ik zei dat hij mij zo hard kwetst, dat ik hem mis, …
Wat doet hij? Hij stuurt niks terug! Ik heb dan 30 min later nog een sms gestuurd dat hij moet afkomen omdat ik een knuffel nodig heb, dan is hij toch afgekomen en blijven slapen.
Ik zei: waarom stuur je niks terug? Ik wou niet nog meer ruzie.
Maar als hij dat doet, maakt hij het alleen nog erger voor mij.

Voor kerstmis, ik had een dag ervoor tegen zijn moeder gezegd dat ik voor hem iets gekocht heb. Zij heeft gezegd tegen hem dat ik iets had voor hem, waarop hij geld aan zijn moeder gegeven heeft om iets voor mij te gaan kopen.
Ze heeft een ketting gekocht van €210.
Maar voor mij heeft dit géén enkele waarde! Even geld geven en koop maar iets…
Ik had veel liever een beertje met zijn parfum gekregen of een roosje, betekent zoveel meer!
Dat deed me zoveel pijn dat hij niks zou gekocht hebben.

We zijn vandaag 6 maanden samen, geen sms, niks…

Als we een dag elkaar niet zien, hoor ik niks van hem! Terwijl hij gewoon een hele dag met zijn gsm bezig is. Ik moet altijd sturen.
Als ik dan ook niks stuur, stuurt hij enkel 10 min voor te slapen gaan.

Hij ging deze middag naar huis, dan zegt hij dat hij een broodje voor hem gaat halen, maar vragen aan mij of ik eentje moet hebben?

Hij doet natuurlijk ook wel dingen die echt lief zijn!
Maar ik heb vaak het gevoel dat ik niks voor hem beteken en dat hij mij niet graag ziet hoe het zou moeten.
Door al die dingen die hij doet of niet doet, begin ik echt soms een afkeer van hem te krijgen. Ik vind gewoon als je iemand graag ziet je haar zo niet behandelt.
We hebben ook vaak ruzie voor de stomste dingen. Hij steekt het vaak op mij, terwijl het ook aan hem ligt. Ik neem dan vaak de schuld op mij en zeg sorry.
Als we dan een hevigere ruzie hebben, is hij zo koppig. We liggen in bed, hij ligt met zijn rug naar mij op zijn gsm bezig, ik moet altijd vragen om mij vast te nemen.

Ik weet gewoon dat ik hem echt beu ga worden als het zo verder gaat.
Het is elke dag wel iets. Oké, ik weet het is vaak mijn schuld, want hij ziet er nooit geen kwaad in.
Ik denk vaak tijdens ruzies om hem te laten gaan, want het is echt een klote gevoel voor mij altijd.
Dan zegt hij ook vaak ‘ik ben u niet waard’, maar er iets aan doen? Nee, niks!

Wat denken jullie als jullie dit lezen?
Misschien ben ik gewoon een drama queen, kan best.
Maar ik zit wel met dat gevoel :confused:

Ook nog: ik sta in zijn gsm nog altijd als mijn voornaam zonder hartje of iets.
Zijn achtergrond foto’s op zijn gsm is van een uil, terwijl hij eerst onze foto had, maar dan werd hij zot van uilen.

Op zijn Facebook, heeft hij geen achtergrond foto. Dan denk ik, zet eentje van ons of toen we op reis waren van het landschap…

Ik heb hem deze drie dingen trouwens al gezegd, maar verandert niks.

hounje nog van hem?

Ja heel erg veel.

Ik vind dat je heel erg overdrijft. Hoe oud zijn jullie?

Ik denk dat hij dat juist bedoelt om lief te zijn, zo van ‘hé, morgen zien wel elkaar weer dus je moet me niet missen’. Elkaar te vaak zien is trouwens ook niet altijd goed.

Jullie hebben ruzie, maar hij komt wel wanneer je dat vraagt om het goed te maken. Ik begrijp hem wel hoor, het is veel beter het in het echt uit te praten ipc over sms. Als hij je echt niet graag zou zien zou hij in een ruzie echt niet afkomen om je een knuffel te geven, het uit te praten en blijven slapen.

Ik begrijp je volledig, dat is niet zo leuk. Hadden jullie op voorhand afgesproken iets voor elkaar te kopen, en zo ja qua budget? Ik denk dat hij panikeerde omdat hij er niet aan gedacht had, niet met een slecht kado wou afkomen en daarom maar aan zijn moeder gevraagd. Zeg hem duidelijk dat je geen grote, dure kado’s verwacht, maar juist veel blijer bent met iets klein en persoonlijk. En bespreek op voorhand zaken als kado’s, dat ligt niet voor iedereen voor de hand.

Jongens zitten zo ineen, zeker niet met data. Jij kan toch evengoed een ‘fijne half jaar samen’ sturen? Of op voorhand zeggen van ‘die datum zijn we 6 maanden samen, ik zou het wel leuk vinden samen iets te gaan doen’ ofzo.

Opnieuw, jongens denken anders over deze zaken dan meisjes. Hij heeft waarschijnlijk iets van ‘ze is druk bezig, daarom hoor ik niets van haar’ en stuurt daarom niet heel de dag door. Dat betekent niet dat hij niet aan je denkt.

Hij zegt een broodje te gaan halen, waarom vraag je dan niet of hij er een voor jou meeneemt? Aangezien hij wel laat weten dat hij gaat, gaat hij er waarschijnlijk ook van uit dat jij er geen moet hebben als je er niet op reageert.