ziet hij me nou zitten?

Hey, ik vind een jongen heel leuk en met behulp van mijn geweldige vriendin, ben ik met hem in contact gekomen! Hij vindt mij ook leuk uitzien en hij zegt dat ik een kans maak. Nu vandaag zegt hij dat hij eigenlijk geen tijd heeft voor een vriendin na aanleiding van de vraag van mijn bff hoe zijn ex heette. Zou hij me nou leuk vinden? Hij schrijft wel veel met me in zn groepchat op app samen met mijn vriendin. Ik ben zo verliefd dat ik zelfs geen eetlust meer heb… :bored:

P.s hij noemt met kipje en floretje

Leuke koosnaampjes zeg :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar hij zegt dat hij geen tijd heeft voor een vriendin, waarschijnlijk is de kans dan ook klein dat hij er aan gaat beginnen? Maar geeft hij je wel signalen dat hij jou leuk vindt?

Ik heb geen idee, jongens zijn nou eenmaal rare wezens :wink:

Als hij zegt dat ie geen tijd heeft voor een vriendin zou ik nergens op rekenen. Misschien moet je eens met hem afspreken en kijken hoe het loopt. Wie weet wordt het niks, maar heb je er wel een vriend bij! Als je niks probeert, weet je het ook nooit!

Als hij zegt dat hij nog niet klaar is voor een relatie moet je dat sws wel accepteren, hij kan niet 123 klaar zijn voor een relatie :stuck_out_tongue_winking_eye:
Bouw het rustig op en misschien lukt het je wel (;
maar haast het niet, ook hem moet je niks laten doen wat hij niet wil
:bowing_man: