Ziet dit uit?

Ik ga morgen zwemmen, en ik heb een bikini maar ben het bikinibroekje kwijt
Nu heb ik soort broekje, maar ik vind het niet uitzien…
wat vinden jullie?

http://i43.tinypic.com/2vrsw9e.jpg

Ik heb ook nog een gewoon zwart bikinibroekje maar die gaat best snel kapot,
en mn moeder wilt geen nieuwe bikini kopen.

Ook heb ik het probleem dat ik denk dat ik ongesteld ga worden
Moet ik voor de zekerheid een tampon indoen (heb ik nog nooit gedaan)

Nou het is niet rampzalig, maar mooi ook niet echt nee =P.
Ik zou zelf, als 'ie niet te snel kapot gaat, het zwarte bikini broekje aan doen.
Je kan ook gewoon een onderbroekje aantrekken waarbij het niet heel erg zichtbaar is dat het ondergoed is (mocht je dat hebben).
Als je dat doet, doe dan iets wat zwart is, anders schijnt het door.
Ik geloof dat je dat ook niet wil hebben =P.

En ik zou even kijken hoe je je morgen voelt, en dan toch voor de zekerheid wel een tampon in doen. liever even klooien met dat ding dan dat je bloed in het water drijft.

Dan zou ik toch dat zwarte bikinibroekje aan doen, het is nu alleen voor morgen :slightly_smiling_face:
En sowieso die tampon in doen, voor je eigen zekerheid, eens moet daar toch een eerste keer voor zijn.
Maar als je je niet prettig in dat bikinibroekje voelt, dan deze aandoen die je op de foto aan hebt. Is niet zo erg joh! :slightly_smiling_face:

Nouja het is niet erg hoor
who cares toch:P

Naja het zwemmen gaat niet door want ik heb iets aan mijn voet, en van de dokter mag ik daar niet mee zwemmen,
en nu ga ik binnekort een nieuwe bikini kopen met een andere zwembroek (waarschijnlijk die in mijn shoplog)

toch bedankt!

Ja inderdaad, je zit daarnaast toch ook nog in het water :3

heb je geen vriendinnen waarvan je een bikini kan lenen ?
maar dit kan ook best hoor.

[i]Ik vind dat het niet kan. Vind dat het to-tààl niet past bij elkaar, maar jij moet het weten. Dat broekje is te sportief voor het topje.

Anders inderdaad een bikini lenen van een vriendin? [/i]

(ze gaat niet meer zwemmen xd)

Nee, ik vind dit er echt niet uitzien.
Broekjes zijn niet zo heel duur, kan je er niet even snel eentje kopen zelf? En anders inderdaad misschien een onderbroekje dat niet al te erg op een onderbroek lijkt, en anders toch dat zwarte ding, maarja moet natuurlijk niet kapot gaan.

Of je moet de hele tijd in het water blijven zodat niemand dat gekke broekje ziet? haha.

Oh, haha, oke (:
Sterkte met je voet dan (:

Sorry maar ik vind het er niet uitzien, het past totaal niet bijelkaar.
En vraag het idd aan een vriendin.

Ookal ga je niet meer zwemmen :slightly_smiling_face: zou voor de volgende keer een andere oplossing zoeken. Want het lijkt niet echt mooi…! :wink:

uhmmm het hangt er ook best vanaf hoe je hoofd eruitziet x] snap je?
mr ik vind het opzich wel gwn kunne

Ow het gaat neit door nja x]