zien jullie dit als vreemdgaan

dubbel

kijk de vriendje van mijn vriendin zegt tegen een ander meise dat het uit is en zegt tegen haar schatje , en daarmee vraag ik vinden jullie dit vreemdgaan

Nou, als je allemaal zegt dat je niet met je vriendje mag knuffelen en over schuren met je vriendje vragen stelt en dan dit topic open wat ik verkeerd interpreteer, dan vind ik dat idd een normale reactie :slightly_smiling_face:

met dat schuren zei mijn vriendin dat ik het is moest proberen -.-

oke maar vinden jullie dit vreemdgaan?

ja dus? ik zeg daar verder niks over.

Twijfelen over je relatie? :stuck_out_tongue: Ik zou het per direct uitmaken haha

Oke deze relatie is als ik het zo door lees gewoon niet serieus.

Ik snap er geen fuck meer van.

oke, als mijn vriend dit zou doen…ik zou het niet pikken en even serieus met hem gaan praten waarom hij het zegt, en of hij de relatie überhaupt wel serieus neemt en zeggen dat ik hierdoor erg ben gaan twijfelen.

het is misschien niet vreemdgaan maar dit kun je gewoon niet maken vind ik.

Waarom maak je dit topic aan als ze toch al van plan is het morgen uit te maken?

Ze moet het uit maken. en verder snap ik er geen ruk van.

1. Niet alle kinderen van 13 denken dat het serieus is, en sommige kinderen van 13 hebben weldegelijk een redelijk serieuze relatie voor hun leeftijd.
  2. Niet alleen kinderen van 13 denken dat.

Verder.

1. Nee, dit is niet vreemdgaan, maar ik zou het per direct uitmaken als het mij zou overkomen.
  2. Waarom open je een topic als je denkt dat ze het morgen gaat uitmaken?
  3. Waarom open jij überhaupt een topic hierover? Ik bedoel, het is toch haar relatie, niet de jouwe, ze moet zelf beslissen, niet op basis van wat mensen hier zeggen, al is dat in de meeste gevallen waar.
  4. Waarom zeg je tegenstrijdige dingen? “alle kinderen van 13 denken dat ze een serieuze relatie hebben terwijl dat niet zo is” en “ze hadden wel een serieuze relatie”. Ehh??

Ik snap geen fuck van dit topic.

Het is geen vreemdgaan, maar het is wel achterlijk wat hij gezegd heeft.

Ik snap wel het stukje over die vriendin en haar vriendje, de beginpost dus, maar daarna begint ze tegenstrijdige dingen te zeggen en snap ik er ook geen fuck meer van :’)

Heb ik ook last van :’)

Haha, gelukkig ben ik niet de enige (:

Nouja normaal zou ik dat zeggen maar ik vind dit een beetje een raar topic… dusja :’)