zien jullie dit als vreemdgaan

Mijn vriendin is erachter komen dat haar vriendje tegen een ander meisje zei ; heey schatje , het is uit tussen mijn vriendin en mij ,en geen enkel meisje vind mij leuk , en ik vind je leuk , ze is nu echt kapot van en ze wilt het uit maken ,maar zien jullie dit als vreemdgaan en zouden jullie het ook uitmaken? xx

Als mijn vriend zou liegen over dat hij wat met mij heeft… Dat zou ik echt niet tof vinden.

Als hij zegt dat het uit is tussen jouw en hem terwijl dat niet zo is, is het niet vreemdgaan, dat is gewoon lullig. Dan neemt hij jullie relatie niet serieus, lijkt me.

Het is geen vreemdgaan, maar ik zou het wel uitmaken dan hoor. Je verdient veel beter dan zo iemand… Terecht dat er geen meisje is dat van hem houdt…

ALs je vriend dat zou zeggen van vind ik het… in principe al vreemdgaan. Ik vind het eig al een vorm van vreemdgaan als je vriend bewust fantaseert om met een ander naar bed te gaan.

Wat een loser vriendje is dat omg :’)

wauw. Jij hebt echt een geweldige relatie he?

waauuww waar staat dat het mijn vriendje dat doet ?

Dat ie dit al tegen een ander meisje zegt.
Leuk, als je een relatie hebt :wink:

Nou, aangezien jij het topic opent en er niet bij zet dat het over een vriendin oid richting gaat:’)
Nou diegene met dat vriendje heeft echt een geweeeldige en serieeuze relatie

mijn vriendje zegtr dat niet tgegen een ander meisje , ik vraag jullie alleen maar zien jullie dit als vreemdgaan

Waarom zou ik mijn vriendin erbij zetten? misschien vind ze het toch niet leuk als ik het met haar naam er onderzet

Maar hoe moeten wij dat weten, als je dat er niet duidelijk bij hebt gezet?

nee. Dit is geen vreemdgaan? Hij doet niks met andere meisjes, hij heeft haar niet aangeraakt of lieve dingen gezegd tegen haar.
Vind ik het belazeren en zou ik het uitmaken?
Jazeker
Zou een jongen met een serieuze relatie dat zeggen?
Nee dat zou hij niet doen

En als het mijn vriendje was dan zal ik wel zeggen ; is mijn vriendje vreemgegaan met wat hij deed bij een ander meisje -.-

OHJA, als je er ‘Roos’ bij zet, weten we natuurlijk allemaal wie roos is. Daarnaast kan je ook gewoon ‘een vriendin’ neerzetten. Is idd heel onduidelijk.

bijna elke kinder relatie is geen serieuze relatie

Naja ligt eraan over welke leeftijd je het nu hebt. :wink:
weet niet wat jij verstaat onder een kinder relatie.

Niet als vreemdgaan, nee. Hij doet nog niks met het meisje. Eerder gewoon een dikke leugen. Als mijn vriend zo iets zou zeggen, zou ik inderdaad wel gaan twijfelen over mijn relatie.

Kinder relatie?