Zien deze lenzen er face uit?

Iedereen in mijn klas vind ze eng, zelf mijn leraars en leraressen, zo eng dat ik ze niet meer mag dragen op school:O Vinden jullie ze echt eng?Groene ogen:)~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

zo op het plaatje vind ik ze niet eng XD

ehh nee is niet eng ofzo misschien moeten ze er aan wennen. idontknow

Dat dacht ik ook maar ze vinden het nog eng en nu moet ik zonder lenzen naar school komen anders wordt ik er uit gestuurd:O
Zelf heb ik bruine ogen, Hema lenzen btw

Ik vind ze niet eng, maar het staat misschien een beetje ‘‘nep’’?

Zo op het plaatje idd niet zo eng, maar misschien dat ze in het echt wel heel groen zijn?

zo vind k het er best vet uitzien, maar miss ziet er het eng uit, omdat jij een donkere huid hebt, en dan heel lichte ogen ofsow? eig moeten ze niet zo zeiken ; D

In het echt net zo groen,

erg moooi
niet eng x)

Ik wil ze zelf eigenlyk oook.

Hoeveel waren ze? En echt by de HEMA??!

Idd, 1 Leraar had over me gedroomd, Najaa meer nachtmerrie:O best wel facking overdrevenn:S

anders moet je ff een plaatje uploaden van je hele gezicht, aangezien ik daar op uit zoumaken of het ‘eng of nep’ zou zijn.

waarom zou je ze niet mogen dragen? dat is echt lelijk…
en ik vind het er eigenlijk wel mooi uitzien (:
maar misschien is het idd wennen, omdat ik aanneem dat je van jezelf donkere ogen hebt?

Ze kunnen je er toch niet uitsturen op grond van de kleur van je ogen? Dat is belachelijk! Misschien zijn ze gewoon een beetje fel opeens omdat je normaal gesproken bruine ogen (denk ik?) hebt, maar dat nog geen reden om je er uit te sturen. Ga anders eens met een leuke leraar erover praten ofzo?

Ik vind ze niet eng, maar wel een beetje nep.

Yup hema, 14.95:) Ze zijn er in groen, blauw, hazel, special green, special blue

Kvind het eigenlijk wel mooi :open_mouth:

Waar koop jij normaal lenzen dan? Goeie?

Ik vind het wel mooi.
Maar misschien ziet het er bij een full face anders uit?

Ik vind mensen die een bruine huidskleur hebben met groene of blauwen ogen vaak eng.

Maar omdat je alleen het oog ziet kan je geen duidelijk punt maken.

Mensen in mijn omgeving hebben het, ik vind het er zo enorm nep eruit zien.

Ze hebben der vergadering over gehad:O

Ik upload wel even full face foto:)