Wat is het zieligste dat je ooit hebt meegemaakt ??
post het hier
Wat is het zieligste dat je ooit hebt meegemaakt ??
post het hier
nou ja die van mij was in ieder geval ::
mn kalf was ontsnapt en uitgegleden onder de kuilversnijder gekomen ,
en der hele vel was los, je zag pezen en botten zitten , en het bloedde helemaal , echt heel zielig , 2 pezen waren beschadigd ,
Mn hond die onder de prikkeldraad zat, vol bloed
& heeft ie een spuitje gekrege …
wat zielig !!
m’n kalf is gehecht en zit nu dik in het verband was gister ,
Uhmm
Ik denk :
We gingen net boodschappen doen, en mijn papa draaide de auto alvast, zodat mijn mama en ik erin konden zitten. maar mijn kleine katje ruikte aan de band van de auto toen hij net wou rijden. Dus hij was, doodgereden. En ik zag et allemaal, het was zooooooo zielig !
Toen m’n kat bloed vergiftiging had, moest ie bij de dieren arts aan één 2ant helemaal opengesneden worden zodat dat bloed eruit kon (z’n bloed was ook helemaal gelig) en toen heeft ie echt nog een heletijd met een kant helemaal open rondgelopen.
ik heb al 2 keer gehad dat ik een kat 1 dag kende en daarna dood zag liggen :’(
-de eerste keer was als ik op skievakantie was vond ik zo n katje (pasgeboren)en ik had het dan verzorgd maar het was weggelpoen en de volgen,de dag zag ik het doodgevroren voor de deur van een anders huisje
-de tweede keer was in de zomervakantie ik en mn beste vriend hadden samen een pasgeboren katje gevonden maar er was geen moeder naar het schijnt en dan zijn we over heel de camping gaan rondvragen of het katje van hen was maar het was van niemand en de volgende dag lag het dood waar wij het hadden achtergeladen :’(
ps: bijde katjes waren zwart :s
Ehm, we reden terug met de auto van zweden naar nederland en toen waren we in duitsland. stonden er twee auto’s op de vluchtstrook. eentje verkeerdom met een omgevallen paardentrailer, paard lag tussen de vangrails, dood. een man van ongeveer 50 jaar zat in de auto te huilen.(we kwamen net uit een file, dus reden langzaam en ik zag alles)
daar zou ik echt niet tegen kunnen
Klinkt misschien stom maar;
Dat ik op mijn verjaardag mijn hamster tussen het deurtje van z’n kooi zag hangen en dood was o.O
Dat toen ik een keer thuis kwam uit school en mijn konijn dood aantrof in z’n hok, onder het bloed etc. Bleek hij te zijn doodgebeten door de hond van de buren. ;O
Toen een jongen die in ken, van wie de broer is overleden, begon te huilen…
Want het was rond Kerst, en opeens liep hij weg ofzo.
kat dood.
vet zielig allemaal
Mijn hondje gaat volgende week een spuitje halen =[, dat wordt vast 't zieligste wat ik mee heb gemaakt.
Toen ik m’n hond & kat in liet slapen bij de huisarts…
Mijn kat had niervergifteging, en die was 9 maanden weggelopen van huis.
En toen hadden we haar weer gevonden via een goede tip, en een jaar later begon ze steeds water te spugen, en ze werd steeds meer mager. En toen lieten we haar inslapen, ze keek me aan toen ze haar ogen sloot ik kon daar echt niet tegen…
Wow heftig!
Nou, ik zal het maar bij het dieren-thema houden dan he.
Het zieligste wat ik met een dier heb meegemaakt, was toen mn kat aan zn achterlijf verlamd was, en zich probeerde voort te slepen met zijn voorpoten. Hij kon ook amper ademen. Normaal ben ik niet zo’n jankerig iemand, maar toen moest ik echt bijna huilen. We hebben hem dezelfde dag nog laten inslapen.
niks echts eigelijk
toen de kat alle 3 de goudvissen had doodgebeten toen we even weg waren
in het kader van de dieren dan he.