Zielig filmpje

Ik zoek voor een opdracht een filmpje, echt een zielig filmpje, ik weet niet of het een reclame was oid maar het was een kleine jongen die de jurk en pruik en makeup van zijn moeder opzette, en op het eind bleek dat die moeder was overleden. anyone?

Klinkt als een filmpje van die uitvaart reclames…

Gevonden (denk ik) . Tik eens in bij youtube : tommie nationaal fonds tegen kanker. Succes!

Dafuq heeft dit met Beauty te maken? :'DD

OT: ik kan je niet helpen, sorry.

Had dit filmpje nog nooit gezien, wat een zielig filmpje, kreeg er tranen van in mijn ogen.

Die is echt zielig :frowning_face:

Ik zat serieus te huilen om dat filmpje. omfg.

ik huil nu echt. mijn moeder heeft ook kanker

Wauw… ik zit serieus te huilen door dat filmpje =(

Ik had hem eerder gezien, echt zielig.

Is hij al gevonden? Ik verplaats hem iig even naar nieuws en actualiteiten. Daar vind ik reclame ook wel bij passen.

Had ik net m’n oogmake-up gedaan, haha. Oh zo zielig…

:sob::muscle: heel veel beterschap.

Tranen in mijn ogen, kan echt niet tegen dit soort dingen…

Het zal wel aan mij liggen ofzo, maar ik kon er niet om huilen. Het was meer zo van: Oh, zielig.
En dat was het dan ook.

Oké, nu klink ik wel een beetje gemeen, maar het doet me gewoon vrij weinig… Er zal wel iets mis zijn met me. xd

Jup dat had ik nou ook. Terwijl ik gister wel zat te janken over een filmpje van een jongen die zijn verhaal een soort van vertelde over pesten.

Ik hoefde er dus ook niet om te huilen, maar ik weet sowieso van mezelf dat ik niet snel huil om dat soort dingen ook niet om zielige stukken in boeken of films, zal wel aan mij liggen.

soo zielig die [font=Helvetica Neue]