Zielig en verliefd

WOW → ik ben verliefd op een jongen… hy is 2jaar ouder als mj… hy is mooii. & liief. maar ik kan hem NOOIT krijgen. én nu moest ik spontaan huilen bij de zin;; you are the reason for the smile on my face… ('L)
nou ben ik ziielig… tog ? (u)

nee je bent helemaal niet zielig mischien alleen een beetje gevoelig.

dat weejt k dan ookal weer. :V

Of ongesteld ? Nee flauw… :grinning_face_with_smiling_eyes:

Waarom denk je dat je hem niet kan krijgen meid! Komop. Positief denken… Je hebt net zoveel kans als ieder ander! Gewoon ervoor gaan hoor.

Liefs,

k ben dik ?

Kom op, i.p.v. snoep ofzo, neem fruit; nectarines zijn super chill. Appels, yoghurt met banaan ofzo… boterham met kaas en tomaat i.p.v. iets vettigs bv.?
En er zijn genoeg andere mensen op de wereld, dus richt je niet alleen op 1 iemand. Kijk om je heen. En wordt je nou echt gelukkiger als je iemand niet kan krijgen? Nee. Richt je op andere dingen; doe iets wat je leuk vind, waar je je gelukkig bij voelt.

En dat waren de wijze woorden van De Wilde Wolf. :jezus:

[i][b]zal ik doen. :V
maar dat van me op iets anders richten zal moeilijk gaan…
hy is het enige waar ik aan kan denken. :'D

x.[/b][/i]

Uhm… doe gewoon iets dat je leuk vind godverdomme. :'D
Eh., plak een foto van hem op je arm, en dan ga je bv. tekenen ofzo, en als je even aan hem wil denken, kijk je even naar die foto. :3oke dat was echt heel blond van mij terwijl ik dat niet ben maar goed
Eh… zijn er nog andere leuke jongens op school? En anders; wat maakt het uit. Hier klagen maakt het nou niet echt beter, sinds je weet dat je het niet voor elkaar zou krijgen…? En praat hij ook met je etc… showt hij interesse?
Zoniet; BOEIEE. Wacht gewoon een paar jaartjes! Jouw echte ware stapt op jou af, en jij niet op hem.

poeh dat was veel schrijven. ~.~

ik zou me hoofd kaal scheren en zijn naam erop tattooeren , als hij dat niet begrijpt is hij echt dom …

nee ga er gewoon voor -.- wrom zou jij minder kans heb dan andere?

en misschien houdt hij van volle vrouwen ?!

Je hebt echt wel net zoveel kans als anderen hoor ^^
En als hij je niet leuk vindt; Nou en!!
Genoeg andere jongens. Maar dan heb je t iig geprobeerd…

Joh, je bent 12. Doe niet zo sneu en leer typen.

Hahah ^^

je gaat toch niet voor een jongen waarvan je niet eens zeker weet of hij jou leuk vind afvallen? komop zeg, dat is inderdaad zielig ja.

waarom is de titel veranderd ?
aan de eerste reacties had ik nog steun…
door die laatste voel ik me alleen nog maar minder zelfzeker.
en BTW ik kan typen… ik kan er ook niet aan doen dat hollanders
een rare stijl van typen hebben hé. ^o)

[nohtml][b][message=3362848,noline]crashioned schreef op 01 februari 2009 @ 12:03[/message]:[/b] waarom is de titel veranderd ? aan de eerste reacties had ik nog steun... door die laatste voel ik me alleen nog maar minder zelfzeker. en BTW ik kan typen... ik kan er ook niet aan doen dat hollanders een rare stijl van typen hebben hé. ^o)[/nohtml]
Ik heb de titel veranderd omdat er geen hoofdletters in de titel mogen en de titel duidelijk moet zijn. Jij vindt jezelf zielig en je bent verliefd, dus dit leek me een duidelijke titel.

och whatever.

Mijn god, ga dan ook niet klagen dat je geen steun krijgt

hahaha hoor jezelf ‘nu ben ik zielig toch?’
dat is pas zielig

ga gewoon iets leuks doen met vriendinnen ofzo

Ik zie het nut van dit topic niet echt in…