ziekte

ik ben gisteren en eergisteren niet op school geweest nu wil ik dus een ‘‘ziektebriefje’’ schrijven, hebben jullie misschien een idee hoe ik dat moet doen, of een voorbeeld?x

up

Uuuuhm, logisch nadenken?
Geachte (vul hier de naam van je mentor, decaan whatever in),
Ik wil bij deze mijn dochter (vul hier je naam in) ziekmelden. Ze was 8 en 9 september niet aanwezig omdat ze last had van … Ze heeft hierdoor ook geen huiswerk kunnen maken.
Met vriendelijke groet,
(hier de naam van 1 van je ouders)

Had je dat nou echt niet zelf kunnen bedenken?

Oohja, nog even hoe je het moet doen. Je pakt een pen en papier. Met die pen schrijf je (let op, dit is belangrijk) op dat papier mijn vorige post over, terwijl je sommige dingen vervangt door dingen die van jou op toepassing zijn. En let erop dat je handschrift er anders uitziet, zodat ze niet zien dat je het zelf heb geschreven, want ik neem aan dat je zelf dat briefje niet mag schrijven, maar 1 van je ouders dat moet doen.

een briefje met dat je afwezig was.
met een handtekening van je ouders?

een briefje met dat je afwezig was.
met een handtekening van je ouders?

Hahaha anouk :'D

hahaha :stuck_out_tongue:

Hebben jullie daar geen speciale absentiebriefjes voor?

Wij hebben gewoon standaard briefjes voor.
Die krijg je dan mee als je ziek naar huis gaat…
En dan moet je die in een soort brievenbus stoppen als je weer terug op school bent.
Zo gaat het bij ons tenminste. (:

als het echt niet lukt, fake dan het handschrift van je moeder/vader ofzoo

jaa, maarrr ze bleef gewoon thuis, & dan krijg je geen briefje mee naar huis (wij iig niet, wij geven ze trouwens ook gewoon af bij de receptie)