Ziekte van Pfeiffer

Wie van jullie heeft het wel eens gehad? Zo ja, kun je een aantal symptomen voor me opnoemen. Ik moet vanmiddag een bloedonderzoek in het ziekenhuis laten doen. M’n dokter denkt dat ik het heb omdat ik last van m’n rug heb, m’n eetlust is weg, ik ben gigantisch veel afgevallen en ik heb het idee dat ik steeds m’n bewustzijn verlies en bijna knock out ga.
Ik moet de test maar even afwachten, maar als jullie meer weten… let me know! Ik ben benieuwd hoe jullie het ervaren (hebben).

dit klinkt eerder als bloedarmoede.
bij pfeiffer ben je vooral ook heel moe enzo.
succes!

[Zoekfunctie Girlscene - Wikipedia - Google misschien?]

Ik heb het gehad maar mijn symptomen leken niet op wat jij hebt…
Ik was gewoon heel erg ziek, dus het begon met gewoon verkouwen en niet zo lekker maar uiteindelijk werd ik op een ochtend wakker en waren m’n lymfeklieren in m’n nek zo erg opgezet dat ik mijn hoofd niet meer kon draaien en m’n nek was echt 2x zo dik… Ook had ik heel veel last van het steeds koud hebben maar dan wel met zweetaanvallen… dus ik kreeg steeds van die opvliegers. Toen dat ziek zijn eindelijk over was voelde ik me erg moe en lusteloos en echt heel erg weinig energie… Het heeft iets van 4 maanden geduurd voordat het echt helemaal over was.

Sterkte!

Ja dat denk ik ook inderdaad!

Ik heb vorig haar heel erg pfeiffer gehad, ik heb zelfs een week in het ziekenhuis.
Je kunt heel erg moe zijn, opgezette klieren, heel erg verkouden enz enz.
Het is nu een jaar geleden maar ik heb er soms nog steeds last van!

Ik heb ook pfeiffer gehad: heel moe, minder concentratievermogen en gewoon geen energie …

succes(:

Heb het ook gehad. Ben er depressief van geworden omdat we het op dat moment niet wisten - en het is erg frustrerend als iedereen je lui noemt en je altijd moe bent en niet snapt waarom.

Ik was vooral heel moe, had idd ook rugpijn, opgezette klieren, ook geen eetlust.

ik heb nog steeds pfeiffer, maar het neemt nu wel af.
Ik ben soms, als ik me heel erg hebt ingespannen, nogal moe en dan kan ik echt niet meer lopen.

hee allemaal,
ik lig nu al een week ziek op bed met keelpijn hoofdpijn buikpijn koorts en ik ben zo moe, ook waren mijn klieren erg opgezet. ik ben langs de dokter geweest en die zei dat ik misschien de ziekte van pfeiffer heb. ik moet donderdag bloedprikken maar zou dit misschien de ziekte van pfeiffer kunnen zijn?

xxx

^ Kan heel goed, ik had in ieder geval precies dezelfde symptomen en dat was pfeiffer… Maar kan vast ook iets anders zijn en je verandert er toch niets meer aan, dus probeer je niet te druk te maken. (Al doe je dat vast niet als je je zo voelt, beterschap!)

Bij mij kwamen ze er pas achter toen mijn lichaam antistoffen had aangemaakt. Ik was vooral vaak heel moe en hoofdpijn enz.

ik heb op dit moment pfeiffer. ik kan drie lesuren naar school en als ik dan thuis kom val ik om in mijn bed, zo ongeveer. ik ben net klaar met drie weken plat op bed liggen. het is heel kut. mijn social life is echt voorbij, op dit moment.

Mijn vriend heeft het ook gehad. Heeft 2 weken dikke griep te pakken gehad en is echt maanden doodmoe geweest. Hij kon dan ook niet langer dan een uur lopen ofzo, heel zielig was dat… Hij zei ook dat zijn benen voelden als lood en hij kwam 's avonds bijna nooit in slaap. Als ie dan 's ochtends wakker werd (ook vroeger dan normaal) had ie ontzettende keelpijn en kon niet praten.

En oh ja, hij heeft er nu ook nog wel wat aan overgehouden. Hij is sindsdien allergisch geworden voor katten(haren) en heeft hooikoorts terwijl hij dat voor zijn ziekte nooit gehad heeft! Je kan echt een hele lange tijd, of zelfs je hele leven, last houden van pfeiffer.

Ik ben nu ook echt chronisch moe lijkt wel. Ik heb toen die tijd (mei vorig jaar tot afgelopen november/december) geen last gehad van symptomen en heb me daarom ook niet laten testen. Waarschijnlijk was de incubatietijd voorbij ofzo. Maar nu denk ik soms toch van: he, zou ik niet een lichte vorm kunnen hebben ofzo… Ik ben de héle dag door alleen maar moe en ik denk dan ook continu aan m’n lekkere warme bedje… Ik kan 's ochtends niet wakker worden etc.

Ik heb het ook gehad, heb er afentoe nog last van, want mijn conditie is nog steeds naar de klote, en mijn ritme ook. Ook heb ik er bloedarmoede aan overgehouden omdat ik het gezond eten en rusten niet serieus nam(Ik ging gewoon lekker door, was niet slim, en ook neit uit te houden.). Dus luister heeeel goed naar wat je lichaam je zegt, en eet alsjeblieft gezond, mocht je eht hebben.

Ik heb het ook gehad. Ik was gewoon altijd moe, totaal geen energie, heel erg afwezig altijd. Toen heb ik 2 maanden thuis gezeten en echt heel veel geslapen en dat scheelt echt al enorm. Bepaalde periodes heb ik er weer last van. Dan ben ik echt 2 a 3 weken ontzettend moe en als ik dan weer wat gezonder eet, dan voel ik me veel minder moe.

hee allemaal, ik ben weer beter maar ben nog wel moe alleen gister had ik er dus helemaal geen last meer van ik vraag me af of dit wel echt pfeiffer is… ik heb vandaag ook gewoon school volgehouden ik heb alleen enorm buikpijn en 's avonds kan ik niet in slaap komen maar 'sochtens word ik niet wakker… weten jullie of dit wel echt pfeiffer is?

Ik heb het ook gehad (nu nog steeds een beetje).
Ik was erg moe, kon 's avond niet slapen, 's ochtends niet wakker worden.
Kon school niet meer volhouden omdat ik te moe was…
Ik heb doen dik 2 maand thuis gezeten, en daarna het weer langzaam opgebouwd (eerst 2 uur, als dat lukte 3, etc).

was je alleen maar moe heel de dag door want bij mij komt het meestal rond 6 uur 's avonds dat ik moe word en op school als ik veel heb gelopen…

Ik was het heel de dag door ja…