Ziekt hij me? Of wilt hij me écht niet meer?

Hello ladies!

Ik ben echt heel erg boos, en ik wil even m’n verhaal kwijt, en hopelijk kunnen jullie me misschien ook helpen…
Ik zit met een jongen, om precies te zijn, m’n ex, ik noem hem even T.
Het was al een tijdje uit tussen mij en T, en hij had alweer een nieuwe vriendin,
dat duurde niet zo lang, en het ging ook tussen hun weer uit, ik kreeg te horen dat hij mij nog heel leuk vond, en dat hij het voor mij had uitgemaakt.
De vorige keer dat ik en T hadden, ging tótaaaaaal niet goed, ik heb hem 2 weken niet gezien, en het ging ook daardoor uit. Het bleek dat hij het lullig voor me vond en dat hij het daarom maar had uitgemaakt, maar hij vond me nog wel heel leuk…
Ik vond hem ook nog wel heel leuk, dus we dachten erover hoe het zou zijn als wij weer zouden krijgen. Ondertussen hoorde ik hem in de kantine op school zeggen dat M ( ander meisje ) ook wel ‘spang’ is. Ik keek smiddag’s op hyves, en het bleek dat ze hadden gekrabbeld over msn enzo…ik was niet boos, het is toch normaal dat een jongen een msn van een meisje vraagt?! anyway, ik hoorde op school van een paar van zijn vrienden dat hij met haar zat. Ik was helemaal in de war, want ik zat toch met hem? Ik had een vriendin hierover gesmst, met : ik haat M. Met de gedachte dat hij dat smsje nooit zou lezen, mis. Dat deed hij dus wel.
hij meteen : waarom haat je haar? ik het uitgelegd, en vanochtend toen éen van mn beste vrienden me een knuffel gaf, zei hij meteen : dus nu moet ik hem ook gaan haten he? Ik negeerde het. Daarnet, moesten we voor een presentatie op school zijn, hij en M waren er ook. hij zit bij mij in het groepje, maar ging aan het eind van de avond telkens bij haar zitten en soms keek hij heel even naar mij…
Op hyves waren ze weer aan het krabbelen en hij zei dat ze online moest komen omdat dat makkelijker praat, tegen mij zei hij helemaal niks…
Ik zat er echt mee dat ik had gezegd dat ik haar haatte, en dat hij dat had gelezen, Ik stuurde hem dus een uurtje geleden een smsje dat het me speet van alles, en dat ik hem mis zoals het eerst was, en dat ik wel dacht dat hij niet terug zou smsen maar dat ik het igg geprobeerd had. Ik kreeg toch op msn de reactie : wtf wat was dat voor een vaag smsje?
ik zei : je weet wat er vandaag en gister is gebeurd, en daar heb ik spijt van. dat smste ik je dus… hij zei : okee dan… ik ga douchen en slapen ;]
ik was echt pislink, ik bied m’n excuses aan, en dan doet hij zo!
Hij doet zo sinds hij dat smsje over die M heeft gelezen…diezelfde dag voordat hij dat smsje had gelezen, knuffelde hij me nog gewoon. Daarna, deed hij alleen maar bot.
Zou hij me gewoon zieken? En dat hij het doet om mij jaloers te maken? Omdat hij eerst nog wel lief en leuk tegen me deed enzo… Of is hij me gewoon zat omdat ik zo doe? en wilt hij echt naar die M toe? Hoe zou ik het goed kunnen maken? of moet ik gewoon wachten todat hij maar weer sorry zegt?
Hoe moet ik morgen tegen hem doen op school? negeren heeft geen zin… dat doet hem niks…

pfoee, sorry voor dit poeeepielangeverhaal! Ik zat er écht mee, en ik moest het gewoon even kwijt, m’n vriendinnen weten dit ook al, maar die zeggen dat ik hem tijd moet geven, maar als ik dat doe, gaat hij denk ik wel naar M toe… of ik moet hem vergeten, maar dat gáaaat gewoon niet, ik ben verliefd… ik weet het gewoon niet meer…

xx

ik wil toch even melden dat je leuke sokken hebt.

upje

hier moest ik toch even door lachen haha
thanks!

haha sorry, was een beetje lullig. Ben gewoon een beetje ‘bleh’ door het lange leren vandaag. Proefwerkweek, je kent het wel(:

hmm maar 't is wel een kutsituatie ja… Ik zou het sowieso even laten zoals het is. Morgen is weer een nieuwe dag en misschien heeft hij er dan een nachtje over geslapen en ziet hij het weer helemaal anders. Als hij morgen nog steeds zo bot doet, zou ik hem aanspreken onder 4 ogen want dan kan hij er ook niet als een ‘bange haas’ vandoor haha. Succes!

dit klinkt me wat playerig in de oren, sorry hoor maar hij weet dat jij het niet leuk vind dat hij met haar zo klef omgaat en dan doet hij het toch nog, dat vind ik niet echt respectvol.
wat je moet doen is wat jou gevoel je ingeeft, als jij echt zo verliefd op hem bent dan kan je er moeilijk mee stoppen en hem vergeten. ga dan wel een tijdje rustig aandoen, niet continu smsen of op msn/hyves ‘stalken’, want dan gaat ie je ook zat worden. Een beetje hard-to-get houdt een jongen ook wel van.
En ja er achter komen wat hij echt wil, zegt hij ik vind m leuker, dan weet je genoeg…

Ja inderdaad, ik denk gewoon dat ik het wat tijd moet geven, en ik hoop dat hij zo aan M hangt omdat hij het gewoon ‘grappig’ vind dat ik haar daarom haat.
Maar hij moet ook wel snappen dat ik dat dus echt niet leuk vind.
Ik denk dat het drama word morgen…

Ik geef 'm morgen een dodende blik, dus niks drama!
komt goed, geloof me
no worriessss!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Zoek een ander haantje er zijn jongens genoeg.
Ik zou zo’n eikel echt al niet meer willen als hij met een ander meisje loopt te kloten.
Het kan lang duren voordat je iemand vergeet… maar het is toch niet voor niks al over tussen jullie.
Ik zou verder gaan en het laten.
Spreek met andere jongens af etc.
Misschien binnenkort komt het wel weer goed maar laat het maar van zijn kan komen…
Jij hebt je excuses al aangeboden nu hij nog…
Als hij er niet op in gaat weetje genoeg toch?

thanks bro.
spreek je morgen wel.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

morgen nix geen drama, ga nu lekker slapen, dan ben je morgen fit en dan is je humeur ook iets hoger(slaaptekort is nooit leuk) voor de rest trek een outfit aan waarin jij je echt prettig voelt en waar je ook wat vrolijk van wordt, doe op je mp3/ipod/mobiel muziek aan die vrolijk is, kijk morgen bij het ontbijt geen journaal want dat is allemaal negatief kijk liever een vrolijk programma
in het lekkere weer naar school met vrolijke muziek in je oren en op school zijn daar je vriendinnen die jou aan het lachen maken, zodat je hem vergeet
en niet aan hem denken(daar moeten jou vriendinnen dus ook mee helpen met jou afleiden)

en weet je wat het mooie nog ervan is als jij zo vrolijk bent? hij gaat daar wel over nadenken…

hihi dankjewel! Niet aan hem denken lukt denk ik niet, want ik zit bij hem in de klas haha…ik denk wel dat vrolijk doen gaat lukken. En ik ga me gewoon niks van aantrekken als hij bot doet over M of begint over het smsje…
morgen vertel ik wel hoe het is gegaan! =]

Fucking veel regen morgen :’).

sorry geen weerbericht gehoord vandaag, maar dat is immers nog mooier, je paars met roze stipjes paraplu(of knalgroen, ook wel vrolijk) tevoorschijn halen en daarmee erheenheb je ook wat om hem mee te slaan xd

negeren die handel.
en succes zometeen hihi :slightly_smiling_face:

pfoe dankje!
negeren heeft geen zin, dat doet hem niks, en dan kan ik verwachten dat hij me nog 10x harder negeert, ik had gister trouwens nog een van zijn beste vrienden gesproken, en die zei dat hij het doet om me te pesten, en dat hij daarom telkens naar M gaat, hopen dat hij gelijk heeft ;]
vanmiddag vertel ik hoe het ging…

ík vind dat die jongen jou niet waard is als hij je zo behandeld! maar ja dat is voor mij makkelijker gezegt als voor jou gedaan want ik ben niet verliefd op die jongen.
je kan het beste die jongen een tijdje “negeren”. dus niet meer steeds op zijn hyves kijken, smsen is al helemaal een no no en laat hem maar lekker aanpappen met M. waarschijnlijk is het toch zo weer over tussen hun als ik het zo lees met vorige relaties met hem.
richt je de komende tijd op je school, op je familie en op je vriendinnen. ga leuke dingen met hun doen en geef hun ook eens wat extra aandacht. ik weet uit eigen ervaring dat het heel moeilijk is om een jongen “te vergeten” waar je stapel op bent maar laat hem nog zo min mogelijk merken dat je geinteresseerd in hem bent. hij doet het idd alleen maar om een reactie bij jou los te krijgen, om jou te “pesten” en/of om jou jaloers te maken. en mee doen met zijn “spelletje” is toch wel het minste wat je wilt toch?
wanneer hij er later achter komt dat hij echt gigantisch fout zat en hij zijn excuses aan bied kan je er altijd nog over na denken om bij hem terug te gaan. maar als ik jou was zal ik niets meer met hem beginnen. het is niet voor nix je ex toch? en hij heeft je nu nou niet echt netjes behandelt. maar deze keuze is echt aan jou.
veel succes vandaag op school en ik ben benieuwd naar hoe 't gegaan was vandaag.

Het lijkt erop dat hij het gewoon meent hoor.

hoi!
ik zou gister vertellen hoe het was gegaan…maar het forum deed héel raar, dus dat ging niet lukken.
oké, op school deed hij heel raar, hij deed bot, maakte me belachelijk, en ging soms weer bij M staan. Onder technologie, liet hij het smsje ook aan een vriendin van mij, en 2 vrienden die van hem en mij zijn lezen. Ik had hun al verteld dat ik dat smsje naar hem had verstuurd, dus verbaasd waren ze niet, éen van zijn vrienden, J, vroeg : jij vind M leuk hé? Waarop T zei : nee écht niet!
Ondertussen waren een vriendin en ik een paar mensen aan het vragen om mee naar de kermis of naar de stad te gaan, we vroegen ook T.
Hij ‘had geen zin’ om met ons meetegaan. Maar hij vroeg ondertussen wel aan iedereen behalve mij of ze zin hadden om naar de kermis te gaan! Ik vroeg aan een vriendin of ze er een beetje kon achterkomen, wat er nou met hem was waarom hij zo tegen me deed…géen goed nieuws…Het bleek dat hij me heel lief vond, alleen dat hij me niet meer leuk vond. Ze vroeg er meteen achteraan : Vind je M dan wel leuk? waarop hij weer zei : nee écht niet, het is een leuk meisje om naar te kijken, maar ik wil echt niks met haar!
Maar nog steeds snap ik hem niet, maandag voor hij dat smsje had gelezen was hij me nog gewoon aan het knuffelen, dus ik denk toch dat het aan het smsje lag… ik moet iniedergeval nog een keer met hem gaan praten, want het is nog niet helemaal goed uitgepraat…
Dankje voor jullie hulp anyways!

Ik denk eerlijk gezegd dat hij heel erg geschrokken is van dat smsje en dat hij daardoor zo reageert, zo enorm afstandelijk. Deze jongen vind jou niet meer leuk vrees ik, jij hem wel. Ik denk dat hij er vanuit ging dat het wederzijds was en dat jij hem ook niet meer vind/vond. Helaas is dit wel het geval en is hij daar duidelijk van geschrokken. Hij behandelt jou nu zo belachelijk en kut omdat hij wilt jij hem vergeet en in de hoop dat jij hem zo niet meer leuk vind. Exit deze jongen, op naar de volgende. Je bent hoogstwaarschijnlijk een ontzettend leuk meisje en hij wou denk ik vriendschappelijk verder met je omgaan, knuffels zeggen niet veel. Ik en vrienden van mij knuffelen ook wel eens, puur uit vriendschap verder heeft het niks te betekenen.

hm ja dat is waar, maar bij hem was het toch anders, andere vrienden geven mij ook wel eens een knuffel, maar ik weet dat zij mij niet leuk vinden, hij had toen een tijdje geleden gezegd dat hij me leuk vond en hij misschien wel verliefd op me was, dan betekend een knuffel van hem toch veel meer, misschien toen ook voor hem.