Ziekmelden...

[i]Hallo iedereen,

Ik heb morgen niet echt zin om naar school te gaan :blush:
Ik ben egt nooit ziek en het hele schooljaar was ik gewoon elke dag naar school gegaan omdat ik niet ziek was -.-
Hebben jullie misschien logische tips om ziek te worden ja i know ik kan ook gewoon acteren maar me moeder heeft het echt meteen door ;(
En aub niet van; ga in je blootje buiten een rondje rennen :blush:

Alsvast bedankt,[/i]

Zeggen dat je hoofdpijn hebt en niet kon slapen?

Zeggen dat je heel de nacht wakker hebt gelegen en zo moe bent dat je je niet zo goed kan concentreren.
En dat je hele erge hoofdpijn hebt *neemt aspirine mee naar boven*… niet dat je m in gaat nemen ofzo.

Heel erg bedankt (:
Dees kan ik eigenlijk wel gebruiken…

OKE MENSEN hier de gouden tip: doe een vloeitje onder je tong voor 5 minuten en je bent kots misselijk en trekt bleek :slightly_smiling_face: en wrijf in je ogen (werkt altijd).

xoxo

Dit is misschien ietwat egoïstisch, maar zorg dat je 's nachts rond een uur of 3/4 in de badkamer een aspirientje zoekt en dat je ouders dat merken. Zodat ze echt denken dat je niet kon slapen en zo’n hoofdpijn had.

Ik blijf altijd in bed liggen en zeg dat het me gewoon niet lukt om eruit te komen.

misschien niet het soort reactie waar je op wacht maar ik vind het zo dom als mensen niet naar school gaan omdat ze geen zin hebben -.-

Ach ze is het hele jaar geen één keer afwezig geweest, dan mag je jezelf best een keer een uitrust dagje gunnen vind ik.

heel slecht maar werkt wel hihih ik zet altijd mijn wekker midden in de nacht (zorg er wel voor dat ze het niet horen he ) en dan liep ik altijd naar de slaapkamer en maakte ik een van hen wakker om te zeggen dat ik me echt beroerd voel en iets er zoals een asprine wilde of een emmer als ik evt. moet overgeven. haha werkt altijd bij mij;)

-in je ogen wrijven/wrijfen <---- ?
-duf en vermoeid kijken
-'s avonds al zeggen dat je je niet goed voelt, en je kan vroeger naar bed gaan
-zacht praten
-nacht wakker blijven

ja misschien dit? hihi ik weet niet of het werkt
ik hoef maar te zeggen dat ik niet wil en ik mag thuis blijven

haha als ik zoiets had, dan ging ik de hele nacht lezen zodat ik de dag erna
ECHT beroerd was, maar 1x had mn moeder dat door, dus kon ik zonder geslapen te hebben naar school… dus kijk uit en doe ut wel goed :’)

is het gelukt? ben je nu thuis of op school? haha

Ga gewoon naar school :face_with_raised_eyebrow:

Als je echt ligt je het meeste van de dag in bed.
voor kleine kwaaltje blijf je toch niet voor thuis?

Doe ik iedere week wel =D

Gewoon zeggen dat je hoofdpijn hebt en niet kon slapen en veel te moe bent om naar school te gaan.
Of dat je heel erg ongesteld bent en je hele erge buikpijn hebt ervan en dan een beetje moeilijk erbij lopen.

Bel gewoon zelf ziek? Dat deed ik altijd.

Ik vind het overigens geen ramp dat je een keertje je school niet mist. Ik ben ook nooit ziek, dus als ik dan een keertje een dag geen zin heb dan ga ik ook wel eens niet. Een dag missen is geen ramp. Ik vind dan wel dat je ‘iets’ aan HW moet doen. Een uurtje ofzo anders voel ik me schuldig x__X

Ik kan mezelf niet ziek bellen dus ;( Dat moeten de ouders doen egt kutt.

Haha goed idee (:
Ik ben nu lekker thuiss. pff is wel eff lekker zow een dagje geen sgool (:
Iedereen heel erg bedankt(L)

fail proof ‘’ mama laten geloven dat je ziek bent’’ methode. ( ik heb hem zelf uitgevonden).

verstop in de ochtend een glas water bij de wc. Dan diezelfde ochtend als je moeder richting de wc loopt/ er langs loopt , ren je naar de wc maak wat kost geluiden en gooi het glas water leeg in de wc. trek dan snel de wc door want je moeder komt mischien kijken!. voor 100 % zekerheid kun je kots maken. pak wat eten/brood . vermeng dat met water en wat melk. pleur er mischien wat dingen bij zodat het nog meer op kots lijkt, en gooi het in de wc.

http://forum.girlscene.nl…ziek/list_messages/181289
hehe