Ziekmelden bij je bijbaantje

Zulke dingen zijn inderdaad meestal rond een uur of 8. En dan krijg je 9 van de 10 keer de servicebalie aan de lijn en dan vraag je het toch gewoon even aan die kassamevrouw? Zal ze vast wel weten :wink:

Dat was bij mij een groot drama. Hoop dat het bij jou wat makkelijker verloopt! Succes.

Mijn broer vraagt altijd naar zijn teamleider.

ik werk dan niet bij de AH, maar oké.
onze winkel is om half 10 open en we moeten voor 9 uur naar de winkel zelf + het hoofdkantoor bellen.

Ben die dag toch gaan werken omdat het opzich wel ging, alleen nu heeft het echt doorgezet dus heb net gebeld naar de AH. Ik kreeg gelijk die mevrouw van de afdeling kassa aan de lijn alleen ik moet over een uur terugbellen als mn baas dr is en hij is echt like hell dus ik zit nu te trillen van de koorts & van de angst haha echt erg, vooral om jullie verhalen dat ze ook nog is altijd heel moeilijk doen bij de AH enzo!

ik ga nu bellen, ben benieuwd haha.

wow hij deed echt aardig haha. Was binnen 1 minuut klaar, hij zei wel dat ik naar de dokter moest en heb gezegd dat ik dat ga doen, alleen vind het een beetje overdreven om voor een griepje naar de dokter te gaan dus ga dat denk ik niet doen. xD moet om 4 uur vanmiddag bellen hoe het gaat en of ik morgen kan werken, halleluja nu weer lekker mn bed in!

haha gelukkig maar en beterschap nog!
Ikzelf bel gewoon op met de mededeling “Ik ben ziek.” En dan is het antwoord: “Oke, beterschap!” ofzo;p
Heel af en toe moet ik zelf een vervanger zoeken, maar meestal doen zij dat voor me.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Girlscene update!

Lees hier het antwoord: