Ziekmelden bij je bijbaantje

Ik had even een vraagje, ik ben ziek en moet morgen werken dus ga ik mij ziek melden. Alleen ben ik de papieren met info over ziek melden kwijt… Heb alleen het algemene nummer alleen ik weet dus niet voor hoelaat ik moet bellen en naar wie ik moet vragen enzo. Ik werk bij de Albert Heijn en neem aan dat die procedure bij alle AH’s wel ongeveer hetzelfde is, dus heeft iemand hier misschien ervaring mee?

Girlscene update!

Lees hier het antwoord:

Heb er zelf geen ervaring mee, want heb me nog nooit ziekgemeld bij de Albert Heijn, maar een vriendin van mij wel. Je belt ze gewoon op en zegt tegen jouw teamleider dat je ziek bent, en dan vragen zij meestal of je al naar de dokter bent geweest enzo. Mijn vriendin zei dat de dokter had gezegt dat er een griepje rondging enzo, en toen vonden ze het wel goed. Haha, hoop dat dit je genoeg helpt.

Ik bel altijd zo vroeg mogelijk, mijn baas is er altijd om 8 uur. Dus dan bel ik. Ik bel ook altijd het algemene nummer, vraag of ze me doorverbinden naar mijn baas en dan meld ik me ziek, hij zal je dan wel verder helpen met het weer beter melden enzo.

Bedankt voor jullie reactie’s! Ja dit klinkt heel stom maar ik weet de hele naam van mijn baas niet, alleen zij voornaam en dat is Gerrie en als ik daar naar vraag dan heb ik t idee dat dat zo fout en onproffesioneel klinkt :’). Ja maak me altijd heel druk om zulke dingen haha.

kun je niet op de site van ah naar filiaal kijken misschien staat daar de baas bij

oh blijkbaar was ik dus echt aso toen ik nog bij de jumbo werkte
ik belde altijd net voor 12 uur ofzo. hahaha

maar als ik jou was zou ik gewoon vragen naar “een leider” ofzo. dan hoef je ook niet gerrie te zeggen ^^

Maar moet je laat maar zeggen naar de baas van het hele filiaal vragen of naar de leidinggevende van jouw afdeling? ( zoals kassa, brood…)

ik vraag altijd of er een hoofdkassiere aanwezig is. Je kunt ook vragen, is er een leidinggevende van de blabla afdeling aanwezig?

Jouw leidinggevende van je afdeling. Ik noem mijn teamleiders altijd bij de voornaam en spreek ze aan met je, jij, jouw. Het zijn toch niet je schoonouders.

Ik werk bij de AH en heb me al eens ziek gemeld. Ik bel gewoon op, zeg dat ik me graag wil zieken om deze en deze reden en of ze dat dus ook even willen doorgeven aan mijn teamleider om een vervanger te zoeken. Of ik vraag of er een teamleider aanwezig is en of ik die ff mag, en zeg dat ik ziek ben en niet kan komen. Voila.

Bellen naar het nummer van je AH filiaal, vragen naar Gerrie (je zegt op de werkvloer toch ook niet mevr. Huppelepup, maar gewoon Gerrie. Zeg tegen Gerrie, hoi Gerrie ik ben ziek! klaar.

Oke dankjewel allemaal! Ja ik heb gewoon echt een hekel aan ziek melden omdat ik altijd bang ben dat mensen me niet geloven enzo en wil daarom niet stuntelig overkomen haha. Maar ik bel dan denk ik om 8 uur idd dan kunnen ze ook nog makkelijker een vervanger zoeken.

Haha ik vond het ook nooit echt fijn om ziek te melden, maar was altijd wel blij als ik het gedaan had! Indd zo vroeg mogelijk bellen!

Ik bel altijd de leidinggevende van t filiaal op. En als die er niet is gewoon iemand van me afdeling.

Je moet wel voor 9 uur bellen, anders gaan ze moeilijk doen.

ik had me laatst ook ziek gemeld, maar ik belde rond 1 uur, en moest half 5 werken, nou toen moest ik om rond 4 uur nog eens bellen om te zeggen hoe ik me dan voelde, dus ik belde op en zei dat ik me nog steeds niet goed voelde, en toen begonnen ze wel moeilijk te doen, en toen zeiden ze: Ja maar dan krijg je niet doorbetaald! ofzo, dus ik zei dat dat dan niet zo erg was, en toen was het allemaal goed en hoefde ik niet te komen :'3

Bij AH moet je voor 8uur of 9uur bellen en niet later als je later belt gaan ze echt zeiken.

Oowh en ik zeg gewoon van goeiemorgen met jess ik wil me ziekmelden en dan zegt diegene ‘‘op welke afdeling werk je’’ en dan geeft diegene het wel door aan de teamleider van die afdeling

Gewoon even rond 8/9 uur bellen ik weet niet hoelaat je moet werken, maar geef wel even ruim optijd aan dat je niet komt werken, en je vraagt gewoon naar je teamleider ik neem aandat je weet wie je teamleiders zijn? Want het is verdomd vervelend als iemand op t laatste moment zich ziek meld.

Je moet even op google zoeken naar de filliaal waar je werkt en dan staat er altijd vaak een nummer bij. Ik moest altijd voor half 9 even bellen als ik niet kwam.