ziekenhuisopname.

Hallo dames,
ik word volgende week zondag opgenomen in het Sophia kinderziekenhuis te Rotterdam voor een operatie die maandag 14-9 plaatsvind.
Ik lig op een 1-persoonskamer en ik zal me vast stierlijk vervelen.
misschien hebben jullie wel tips of ideeën. Ik hoor het graag!

Ik dacht zelf al aan:
dvd’s
laptop
Nintendo DS
tijdschriften
…?

Alvast bedankt!!

puzzelboekjes
middag dutjes
telefoonnummers van vrienden meenemen
spelletjes
boeken om t lezen
zo heb ik me ook nog beetje kunnen vermaken toen ik in het ziekehuis lag

hoelang moet je blijven en waaraan word je geoppereerd?

Boeken, tijdschriften, tv, laat vriendinnen langskomen, muziek.

Toen ik geopereerd werd, hoefde ik gelukkig maar 1 nacht te blijven en was vrij suf van de narcose, dus dan verveel je je amper xD

Vreemd dat je al vantevoren opgenomen moet worden. (en verder dezelfde vraag als heartxcore)

ik werd ook 1 dag van te voren opgenomen maar dat is vanwege de reistijd. dan hoefde ik niet sochtends keivroeg weg

Ik weet niet waaraan je geopereerd wordt, maar na mijn operatie was ik te zwak (door de verdoving) om maar iets te doen: tv kijken, iPod luisteren, lezen, etc. had ik allemaal geen zin in, was te druk. Het enige wat wel nog ging, was modeboekjes bekijken met véél prentjes en geen tekst. Zoals de Marie Claire bijvoorbeeld.

Na een narcose ben je nog suf genoeg om een dag weg te slapen : P

Ik zou gewoon wat rustgevende dingen meenemen… Toen ik werd geopereerd, kon ik niet eens dopje van mijn shampoo open maken… & ik was gewoon doodmoe & heel erg geschrokken… Werd wakker en zag mensen onder het bloed… Gelukkig verbeelding. maar goed heel eng. & toen zag ik bloed op mijn hand & erna op mijn kussen. Mja ik had ook flink gebloed.

Okee bedankt allemaal.
Ja ik lig 1 week in het ziekenhuis en ik word aan mijn rug geopereerd. Ze gaan hem vastzetten.

Succes :]!
laptop + sims 3?

oe suc6 en sterkte. waarschijnlijk krijg je dan wel goeie pijnstillers. toen ik de eerste keer werd geoppereerd aan me been en ook week moest blijven was ik gewoon 3 dagen helemaal high van de pijnstillers

[quote author=SlagrOomsoesJ link=topic=133988.msg[quote author=Coreofmyheart link=topic=133988.msg[quote author=Coreofmyheart link=topic=133988.msg4079569#msg4079569 date=1252424105]#msg[quote author=Coreofmyheart link=topic=133988.msg4079569#msg4079569 date=1252424105] date=1252424105]#msg[quote author=Coreofmyheart link=topic=133988.msg[quote author=Coreofmyheart link=topic=133988.msg4079569#msg4079569 date=1252424105]#msg

Jaaaaa sims 3, tuurlijk! Thanks! :grinning:

[quote author=SlagrOomsoesJ link=topic=133988.msg[quote author=Coreofmyheart link=topic=133988.msg[quote author=Coreofmyheart link=topic=133988.msg4079569#msg4079569 date=1252424105]#msg[quote author=Coreofmyheart link=topic=133988.msg4079569#msg4079569 date=1252424105] date=1252424105]#msg[quote author=Coreofmyheart link=topic=133988.msg[quote author=Coreofmyheart link=topic=133988.msg4079569#msg4079569 date=1252424105]#msg

Ja dankjewel! Ik zal het vast nodig hebben :wink:. Ja ik lig aan een morfine pomp dus dat is wel fijn met al die pijn die me te wachten staat!

klinkt echt nerdy,
maar je kan ook beetje huiswerk vooraf maken,
zodat je niet achter komt te lopen!
lijkt mij persoonlijk wel handig, als je dat aankan zeg maar

hmm sterkte!! maar ik denk dat je je wel vermaakt met die dingen. ik dacht ook meteen aan; laptop, portable dvd-speler, genoeg boeken en tijdschriften, DS eventueel andere spelcomputer gevalletjes, en vertel tegen iedereen dat je daar ligt dan komen er steeds mensjes op bezoek dat is ook wel gezellig toch:)?(als dat iig mag steeds mensen op de kamer)

ik moet ook opgenomen worden tegen de herfstvakantie, maar niet met zo;n erge reden als jij (; maar ik moet dan bezig blijven, dus ik kan niet gaan DS-en enzoo, dus ik zal maar wat gaan rondlopen door t ziekenhuis, en miss eventjes gaan buurten met de vrijwillers waar ik stage heb gelopen, haha(; en met de kindjes spelen in de speelkamer!

misschien een luisterboek op je ipod/mp3 speler zetten? je kan er veel downloaden op torrentz!

tijdschriften, boek, mp3/ipod, tv kijken etc

Hee! Ik lig ook best vaak in het Sophia in Rotterdam. Ik weet hoe operaties zijn etc en het is allemaal best spannend. Neem in ieder geval lekkere tijdschriften mee of een leuk boek wat je kunt uitlezen. Zoals andere ook zeggen een MP3 en waarschijnlijk kun je wel een tv op je kamer krijgen hoor dus neem een leuke film mee ofzo die je kunt kijken! Zelf ben ik volgende week ook weer in het Sophia. Heel veel sterke en rust vooral goed uit dan gaat het genezingsproces ook sneller!

Ja dankjewel allemaal! ik vind die luisterboeken echt een goeie tip! Thank you!!